Ga naar inhoud

Agrobs Alpenheu wel of niet voor konijnen?


Linke

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben Agrobs Alpenheu tegengekomen op D-tails. Ik lees op Agrobs' website dat het vooral bestemd is voor paarden(konijn wordt niet vermeld). De webwinkel zegt dat het ook geschikt is voor konijnen en cavia's. 

Het is dus wel een beetje vaag... Heeft iemand ervaring ermee? Kan ik het dan wel aan de konijnen geven? 

 

Bijvoorbaat dank :)

 

 

Schermafbeelding 2021-03-13 om 18.50.41.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in mijn zoektocht naar hooi ook gemerkt dat er voornamelijk hooi voor paarden te krijgen is. Althans, zo wordt het benoemd. 

Echter lijkt mij dat hooi gewoon hooi is. Een adverteerder zet er dan denk ik niet altijd bij dat het ook voor kleinere dieren is, omdat het merk/ bedrijf zich richt op een andere diersoort. 

Ik kan het mis hebben hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jakobskruiskruid is net zo giftig voor paarden als voor konijnen, dus dat hoort er absoluut niet in te zitten. Heb ik ook nog nooit meegemaakt.

 

Paarden zijn significant meer waard dan konijnen en aangezien geld toch altijd meer motiveert dan emotionele waarde kun je er wel van uit gaan dat wat mensen in hun paarden stoppen gewoon prima is. Konijnen lijken qua spijsvertering erg op paarden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .