Ga naar inhoud

Hallo wij zijn MAY en SILKY!

Aanbevolen berichten

Hallo! 

Ik ben sinds vandaag het baasje van deze twee lieverds! May en Silky. 

Ik kwam hier met een vraag over zusjes en broertjes. Wij zouden namelijk 2 kleine konijntjes krijgen van een fokker. 
Echter kreeg ik hier zulke goede informatie over konijnenopvang. Ik wist niet eens van het bestaan af. 
En bleek er een goede in de buurt te zitten. En zat helemaal vol. 
Na een bezoekje was ik opslag verliefd op deze twee. Ze zijn geboren op 30-12-2019. De bruine is een voedster en de beige een ram. 
Allebei geholpen en volledig gevaccineerd. 
Het zijn hele nieuwsgierige beestjes en gek op elkaar. 

Vanaf vandaag wonen ze dus bij ons. 
Voor vandaag en morgen wonen ze even in de schuur in een grote kooi. 
Maar vanaf morgenmiddag kunnen ze naar het grote buitenhok met ren. En word ook nog uitgebreid met extra ren. Gelukkig kan dat allemaal in onze grote tuin! 

Verder ben ik moeder van 2 kindjes. Ik heb de konijnen echt voor mezelf genomen. Na jaren geen konijn miste ik het enorm. Voor de kindjes is het kijken leuk en mijn oudste kan mij helpen. Maar ze zijn echt mijn konijntjes 🤗

C02803C9-DF91-4DA9-9C33-72C5C6BD2670.jpeg

691A9333-6265-48EB-AF25-06AD3017A743.jpeg

2E27F780-02C2-45DF-B2E8-FCB57FBBB019.jpeg

• Vind ik leuk 4
Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom op BunnyBunch! 

Wat een heerlijk bericht dat je i.p.v. baby-konijntjes bij een fokker nu een volwassen koppeltje geadopteerd hebt! Heel veel plezier van en met May en Silky. 

• Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Wilde toevallig op het andere topic vragen hoe het ophalen vandaag was gegaan. Wat een onwijs leuke beestjes om te zien! Snap dat je daar verliefd op ben geworden 😍 leuk dat jullie ze nu thuis hebben en druk bezig zijn met het nieuwe hok/ ren. Komen ze straks op een mooi plekje terecht. Geeft toch een supergoed gevoel dat je ze nu een mooi tweede leven gaat geven? Leuk om te horen dat je het voor jezelf hebt gedaan en niet voor de kids. Er zijn een hoop impulsaankopen voor kinderen qua konijnen betreft en als je er als ouder niets mee hebt, gaat het dan vroeg of laat toch ten koste van het konijn. Ik heb zelf vroeger ook konijnen gehad en dan blijf je er een zwak voor houden. Bij mij begon het na jaren ook weer te kriebelen en heb er nu weer zoveel plezier van 🥰 Jullie ook heel veel plezier en geluk met deze twee droppies gewenst! 

• Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weken later...

Ze zijn hier nu een aantal weken en het gaat heel goed! 
Het zijn lieve en nieuwsgierige beestjes. 
En wat is het toch heerlijk om voor die beestjes te zorgen!!! 

Hok vinden ze ook heerlijk! 

F2BE496A-BA0E-4901-BA60-51FB342F3D79.jpeg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Fijn dat het goed gaat. Het rennetje is wel een waar ze uit kunnen springen 😉 Misschien dat ze dat nu nog niet direct door hebben, maar wel iets om rekening mee te houden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .