Francisca Geplaatst: 12 maart 2021 Delen Geplaatst: 12 maart 2021 Dank jullie wel voor alle hulp en steun met Tommie het afgelopen jaar! 😘😘 Het doet me veel pijn en verdriet dat hij er nu niet meer is maar tegelijkertijd is er ook een last en zorg van m'n schouders gevallen. Ik liep soms echt op eieren bij hem omdat hij zo bang en gestresst was steeds. Ik miste hem vanochtend met opstaan. Geen Tommie meer onder mn bed.  Dankzij jullie advies is de koppeling met Sjaakie goed gekomen. En werd ik vaak gerustgesteld of kreeg ik steun.  Bedankt! 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 maart 2021 Delen Geplaatst: 12 maart 2021 Fijn dat het hier een plek is waar je steun en geruststelling hebt kunnen vinden! Veel sterkte met het verlies. 1 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 13 maart 2021 Delen Geplaatst: 13 maart 2021 Dat is het fijne van het forum hè. Naast de gezelligheid. Je kan met andere konijnenliefhebbers meeleven en helpen en andersom doen anderen dat weer bij jou wanneer jij dat nodig hebt.  Nogmaals sterkte. De dood van een zorgennijn hakt er vaak erger in doordat je er zo intensief mee bezig bent geweest. Maar ik kan me ook voorstellen dat er een last van je schouders valt nu je je geen zorgen meer om hem hoeft te maken en Tommie niet lijdt. Het was op. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Francisca Geplaatst: 13 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2021 Ja al blijf ik wel het gevoel houden van heb ik wel genoeg gedaan en had ik niet beter de oorzaak kunnen achterhalen van de urinebrand of nog even afwachten of of.... Maar de dierenarts stond ook achter mn keuze en dat doet ze niet als ze denkt dat er nog hoop is lijkt me. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 13 maart 2021 Delen Geplaatst: 13 maart 2021 Je hebt alles voor hem gedaan. Blijven dokteren en modderen is vrijwel nooit in het belang van het konijn. Je hebt het super goed gedaan en de juiste keuze voor hem gemaakt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten