Ga naar inhoud

Ratelhazelaar


Elja1

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

 

Na de storm van gisteren heb ik een vraag. Ik heb al op het forum rond gezocht maar volgens mij is hier niet eerder iets over gezegd. Onze tuin lig nu nl helemaal vol met van die pluizige slierten die in de Ratelhazelaar groeien. De boom staat niet in onze tuin maar door de wind waait wel alles in onze tuin🙈. Is deze pluizige sliert slecht voor onze konijnen? We hebben een konijn wat erg gevoelig is op zijn darmen en willen graag ellende voorkomen! Weet iemand van jullie of ik ze zonder problemen rond kan laten rennen? Ik kan wel poging doen om wat weg te vegen maar die boom is nog lang niet leeg en de wind staat ook nog gezellig deze kant op. Weet iemand van jullie raad? Alvast bedankt en een fijne dag, lekker bijna weekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat een ratelhazelaar is? Is dat een kronkelhazelaar?

Als je een konijn hebt met gevoelige darmen zou ik ze niet los laten lopen er in, maar het eerst zo veel mogelijk weghalen. Te veel van één soort is altijd een aanslag op de darmen, of ze het nou wel of niet mogen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, ik hoor net dat het een ratelpopulier is🙈. Ik ga maar flink aan de slag, tis vervelend, het is echt heel veel en er komt nog veel meer, maar kan m’n konijnen toch niet in hok laten zitten tot boom leeg is.

In iedergeval bedankt voor de reactie. 
De naam van m’n topic klopt dus ook niet😉.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .