Ga naar inhoud

HooiBoer


Dorusjedot

Aanbevolen berichten

Hooooi! 

 

Na het hele drama van een konijn dat geen hooi wilde eten, zijn we nu op zoek naar plaatsen waar je goed en lekker hooi kunt halen. 

 

Ik heb al veel tips gekregen om hooi bij de boer te halen, maar merk dat ik het lastig vindt om zomaar naar een boer te gaan/ bellen voor hooi. 

Nu ben ik zelf woonachtig in Breda en vroeg mij af of iemand adresjes weet waar goed hooi te halen valt? 

Of tips om zelf contact te leggen met een boer? 

 

Of andere hooitips natuurlijk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Dorusjedot:

Hooooi! 

 

Na het hele drama van een konijn dat geen hooi wilde eten, zijn we nu op zoek naar plaatsen waar je goed en lekker hooi kunt halen. 

 

Ik heb al veel tips gekregen om hooi bij de boer te halen, maar merk dat ik het lastig vindt om zomaar naar een boer te gaan/ bellen voor hooi. 

Nu ben ik zelf woonachtig in Breda en vroeg mij af of iemand adresjes weet waar goed hooi te halen valt? 

Of tips om zelf contact te leggen met een boer? 

 

Of andere hooitips natuurlijk! 

Er staat regelmatig een bord langs de meester Bierensweg. Net voorbij dat café dat nu een Franse naam heeft (ja, lekker duidelijk, ik weet het). En op marktplaats staan ook wel regelmatig advertenties van boeren. Ik heb er weleens naar gekeken maar niks mee gedaan. Als je een goed adres hebt gevonden ben ik ook wel benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .