Ga naar inhoud

Vochtige nekharen maar dat is het niet.


ChrisChanel

Aanbevolen berichten

Hoi hoi, woon in België- sinds een weekje deze lieverd - is heel speels, eet goed - heeft een grote kooi en laat hem af en toe los lopen - vooral 's avonds. Hij blijft wel steeds op de mat rondlopen, de vloer heeft hij precies angst van, nu merk ik dat het in zijn nekje precies vochtig is, maar dat is het totaal niet - heeft iemand een idee wat dit kan zijn ?IMG_6336.thumb.jpeg.7ddd750c641e428b3d80f73907e7b876.jpegIMG_6331.thumb.jpeg.b977d0cc97ae1069bf6efd539b4e5b29.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei ChrisChanel:

160cm breed en 60cm diep of is dat te klein ? 

Ja, dat is zeker te klein. Een konijn  heeft zeker 2 vierkante meter nodig. Elk hok wat je kan kopen is dus altijd te klein. Wat de meeste mensen hebben is dus een ren om het hok heen zodat ze altijd (ook 's nachts) genoeg ruimte hebben. 

Aangezien konijnen ook altijd samen moeten zijn, het zijn groepsdieren, is het handig om een permanente ren te maken van 4 vierkante meter, zodat de ruimte groot genoeg is voor 2 konijnen. Meer informatie kan je hier lezen: https://www.bunnybunch.nl/informatie/konijnenhok-kopen-maken-tips

Als je meer vragen hebt, stel ze gerust! We helpen graag 😊

  • Vind ik leuk 1
  • Mee eens! 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei ChrisChanel:

Verharen of rui na 3 maanden ? geboren 29/12/2020

Ja hoor, dat kan. Ik lees in je eerste bericht en titel, dat de vacht inderdaad niet echt nat is. Ik zou me er geen zorgen over maken, vind het er zelf wel schattig uit zien zo op de foto's! 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei ChrisChanel:

Verharen of rui na 3 maanden ? geboren 29/12/2020

Ik weet weinig van jonge konijnen, dus weet niet of ze een volwassen vacht krijgen o.i.d., maar het is wel de tijd van het jaar dat ze van wintervacht naar lentevacht gaan, dus veel konijnen zijn nu flink bezig met verharen. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .