Ga naar inhoud

Konijn meenemen naar kenia?

Happy_Jazzy
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik zou het echt niet doen. De reis zelf kan al dodelijk zijn. Verder is er het klimaat verschil en gebrek aan goede dierenartsen met verstand van konijnen, gebrek aan producten voor konijnen daar. 

Ik snap dat je ze niet wil missen, maar ze meenemen is echt niet in het belang van de konijnen. 

Ik zou op zoek gaan naar een tijdelijk huisje, of ze herplaatsen. 

• Mee eens! 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het in dit geval zeker niet doen, omdat het maar voor een erg korte periode is en ze dan twee keer de hele reis zouden moeten doormaken. Bij volledig emigreren kan ik me voorstellen dat je erover denkt om de konijnen mee te nemen, maar ook dan zal het in de meeste gevallen geen goed idee zijn, door alle redenen die @Eveenoemt hierboven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het ook niet doen. Los van stress voor je dieren en geen goede dierenartsen denk ik ook niet dat je zomaar een dier mee mag nemen. Dikke kans dat ze dan eerst nog een flinke tijd in quarantaine moeten, dus dat je ze pas na een paar maanden hebt. Hoe ze er in de tussentijd in die quarantaine bij zitten zal vast niet geweldig zijn. Dus ik zou ze zeker tijdelijk ergens anders onderbrengen, meenemen is echt niet goed voor ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .