Happy_Jazzy Geplaatst: 7 maart 2021 Delen Geplaatst: 7 maart 2021 Mijn familie wil voor nog. 5/6 maanden wonen in Kenia. Ik wil heel graag mijn konijnen meenemen, alleen ik vraag me af of dat wel kan. En als het kan zijn er dan extra dingen die je moet doen?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Happy_Jazzy Geplaatst: 7 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2021 Ong.(ongeveer) bedoelde ik natuurlijk niet nog.;)) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 maart 2021 Delen Geplaatst: 7 maart 2021 Ik zou het echt niet doen. De reis zelf kan al dodelijk zijn. Verder is er het klimaat verschil en gebrek aan goede dierenartsen met verstand van konijnen, gebrek aan producten voor konijnen daar. Ik snap dat je ze niet wil missen, maar ze meenemen is echt niet in het belang van de konijnen. Ik zou op zoek gaan naar een tijdelijk huisje, of ze herplaatsen. 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 7 maart 2021 Delen Geplaatst: 7 maart 2021 Je konijnen kun je echt beter hier houden. Het is veel te gevaarlijk om ze mee te nemen. De stress die ze ervaren van het vliegen. 5/6 maanden vind ik nog wel te overzien om ze tijdelijk ergens te plaatsten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GrijsjeenFloortje Geplaatst: 7 maart 2021 Delen Geplaatst: 7 maart 2021 Hey! Dit lijkt me niet zo een goed idee. Konijnen ervaren heel veel stress tijdens het reizen, laat staan zo ver. Misschien kunnen ze tijdelijk bij een 'opvanggezin' verblijven? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 7 maart 2021 Delen Geplaatst: 7 maart 2021 Ik zou het in dit geval zeker niet doen, omdat het maar voor een erg korte periode is en ze dan twee keer de hele reis zouden moeten doormaken. Bij volledig emigreren kan ik me voorstellen dat je erover denkt om de konijnen mee te nemen, maar ook dan zal het in de meeste gevallen geen goed idee zijn, door alle redenen die @Eveenoemt hierboven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 8 maart 2021 Delen Geplaatst: 8 maart 2021 Ik zou het ook niet doen. Los van stress voor je dieren en geen goede dierenartsen denk ik ook niet dat je zomaar een dier mee mag nemen. Dikke kans dat ze dan eerst nog een flinke tijd in quarantaine moeten, dus dat je ze pas na een paar maanden hebt. Hoe ze er in de tussentijd in die quarantaine bij zitten zal vast niet geweldig zijn. Dus ik zou ze zeker tijdelijk ergens anders onderbrengen, meenemen is echt niet goed voor ze. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten