Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Citaat
  •  

Oeps ik weet niet helemaal wat ik daar per ongeluk net boven heb gedaan 😛

Ik wil mijn konijntjes in elk geval eventjes voorstellen 🙂

Ik heb 2 konijntjes genaamd Vla en Nijn!

Vla houdt vooral van lekker rond huppelen door het huis en stiekem de trap op gaan terwijl dat helemaal niet mag en dan boven alles onder poepen 😄

Nijn daar in tegen is heel rustig,hij houdt van lekker geaaid worden en lekker luieren!

Vla en Nijn zijn nu ander half jaar oud (pfoe wat gaat de tijd snel)

Als ik een probleempje heb met de konijntjes (dus als er iets mis is of als ik iets niet weet) dan zoek ik het altijd op op bunnybunch!

Maar ik had nooit zelf iets getypt.Maar goed ik dacht dat het toch wel leuk was als ik ook eventjes zelf iets typ 🙂

Ik denk dat ik nog heel veel kan leren hier!

Ik heb eigenlijk ook al meteen een vraagje 😛
Sinds 2 dagen eet Vla opeens zaagsel 😞

En ik had al een vermoeden dat dat niet goed was dus ik zocht het even op (uiteraard op bunnybunch 🙂)

Ik heb ook geleerd dat zaagsel geen goede bodembedekking is,en dat wist ik eigenlijk eerst nog niet.

Vla eet niet continu zaagsel maar meestal in de avond zie ik haar met zaagsel in haar bek.

Ik wil niet meer door gaan met het zaagsel dus welke bodembedekker is wél goed voor konijnen?

Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen 🙂

En voor iedereen die het niet heeft mee gekregen,Vla is de voedster en Nijn het ram en ze zijn uiteraard allebei gecastreerd/gesteriliseerd.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom op het forum! 

Gebruik je hennepvezel in hun verblijf of in het toilet? 

Ik heb kranten in hun toilet en daaroverheen hennepvezel en dan nog een laag hooi. Door er een laag hooi op te leggen voorkom je ook dat er van de bodembedekking gegeten wordt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb ook het hennepvezel overal en dan stro erop en in de wc alleen hennepvezel. Maar als je ze binnen hebt is stro misschien niet zo fijn. En ik zou idd hooi bij de wc plaatsen. Konijnen keutelen en eten graag tegelijk. Ik heb zelf een hooiruifje boven de wc.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .