Annasbeestenbende Geplaatst: 14 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2021 10 minuten geleden zei Annasbeestenbende: Het geeft niet! Ik kan de beschrijving niet meer aanpassen. 😉 Ik heb het aangepast op mijn profiel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 14 april 2021 Delen Geplaatst: 14 april 2021 Zojuist zei Annasbeestenbende: Ja, dat klopt Waarom heb jij dan de cavia's gekregen? Als ze er niet meer voor kon zorgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 18 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2021 (aangepast) Welke rommel? Wij zien geen rommel, hoor! Alleen wat zaagsel! echt alles zit eronder! Hoe krijgen ze het voor elkaar om zelfs zaagsel op de pot konijnenvoer te krijgen?! en bedankt 🙄 18 april 2021 aangepast door Annasbeestenbende 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 18 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2021 (aangepast) Ik heb iets nieuws aan het verblijf van Nikita en Fiona toegevoegd; een zabdbadje 😄 Het valt al behoorlijk in de smaak: https://photos.app.goo.gl/zW3YAxBXpvPWxyrb Ps: als het geluid niet werkt dan kan je het geluid even harder en zachter zetten . 18 april 2021 aangepast door Annasbeestenbende 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 24 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2021 (aangepast) We hebben de tuin van de konijnen opgehoogd! Ze zijn er echt superblij mee!!en ik heb Dusty even gecontroleerd , wat is ze groot geworden!! 24 april 2021 aangepast door Annasbeestenbende 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 24 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2021 Toen Soltar bij ons kwam had ze een grote klont poep bij haar achterste. Ik heb dat toen weggewerkt met lauwwarm water en het een beetje bijgeknipt. Ik controleer elke week of het terug is gekomen en nu zie ik dat er een beetje viezigheid bij haar kontje zit, ik twijfel alleen om het weg te halen, want het is niet veel en het bezorgd veel stress. Aan de andere kant vind ik het geen probleem om het weg te halen. Soltar blijft gewoon op mijn arm of schoot liggen en is daarna niet boos. Maar mijn vraag is dus: weghalen of laten zitten. PS: het komt omdat ze per ongeluk wat bloemkool hebben gekregen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 24 april 2021 Delen Geplaatst: 24 april 2021 Ik zou het wel weghalen denk ik, het ziet er best droog uit. Als het zo is uitgedroodg denk ik niet dat ze het zelf weg kan krijgen. Wel even opletten dat het goed is opgedroogd nadat je het schoongemaakt hebt, ik heb al best wat groene vliegen gezien en die kunnen door de vochtige vacht aangetrokken worden om er eitjes in te leggen (myiasis). 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 24 april 2021 Delen Geplaatst: 24 april 2021 Even nog ter aanvulling. Je kunt preventief sprayen tegen de madenziekte met anti-Myiasis. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 25 april 2021 Delen Geplaatst: 25 april 2021 Ik zou het met een keukenpapiertje proberen weg te halen. Dat valt meestal nog niet zo mee. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 27 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2021 Ik ging het gisteren weghalen, maar er zat (dacht ik) niks meer. Tot ik verder ging kijken. Naast het poepgaatje(?) zat nog een gaatje en daar zat een aangekoekte blindedarm keutel. Ik heb het weggehaald en toen ging Soltar opeens heel veel plassen. Ik denk dat het haar in de weg zat, dus ik ben blij dat ik het weg kon halen! Ik zal kijken naar anti-Myasis @Mira11 en @happy211! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 27 april 2021 Delen Geplaatst: 27 april 2021 Als het andere gaatje meer aan de zijkant zat dan was dat een geurklier. Daar zie je inderdaad ook wel eens iets zwarts vastzitten. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 27 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2021 6 hours ago zei Lienappelsien: Als het andere gaatje meer aan de zijkant zat dan was dat een geurklier. Daar zie je inderdaad ook wel eens iets zwarts vastzitten. Is dat dan goed of fout? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 27 april 2021 Delen Geplaatst: 27 april 2021 Op 14-4-2021 at 10:05 zei Punky punk: Waarom heb jij dan de cavia's gekregen? Als ze er niet meer voor kon zorgen. @Annasbeestenbende, hier ben ik nog steeds benieuwd naar. 😊 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 27 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2021 2 hours ago zei Punky punk: @Annasbeestenbende, hier ben ik nog steeds benieuwd naar. 😊 Het is gewoon praktisch zo. Ik heb gewoon wat meer tijd voor de cavia’s en ik vind ze superleuk! We hebben nu gezellig een hamstertje in de woonkamer en daar zijn we allemaal gek op! Eind goed, al goed! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 28 april 2021 Delen Geplaatst: 28 april 2021 11 hours ago zei Annasbeestenbende: Het is gewoon praktisch zo. Ik heb gewoon wat meer tijd voor de cavia’s en ik vind ze superleuk! We hebben nu gezellig een hamstertje in de woonkamer en daar zijn we allemaal gek op! Eind goed, al goed! Wil je je hamster ook voorstellen? Hoe heet hij/zij,... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 28 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2021 @Punky punk dit is Bobbie onze Russische dwerghamster, het is een meisje 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 28 april 2021 Delen Geplaatst: 28 april 2021 (aangepast) 18 hours ago zei Annasbeestenbende: Is dat dan goed of fout? Die geurklieren horen daar ook gewoon te zitten. Als daar een klein beetje zwart zit is dat niet erg. Maar als het echt vies is, zoals op de foto, dan moet je het wel schoonmaken zodat er geen maden komen. Al zal het dan waarschijnlijk plakpoep zijn uit het poepgat. 28 april 2021 aangepast door Lienappelsien 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 28 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2021 8 hours ago zei Lienappelsien: Die geurklieren horen daar ook gewoon te zitten. Als daar een klein beetje zwart zit is dat niet erg. Maar als het echt vies is, zoals op de foto, dan moet je het wel schoonmaken zodat er geen maden komen. Al zal het dan waarschijnlijk plakpoep zijn uit het poepgat. Bedankt! Ik let er goed op! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 30 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2021 Hazel: Ga je me serieus nou echt beslist niet wassen???Soltar: NOPE! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 30 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2021 Mens? Wil jij me dan wassen?niet? Maar ik ben echt suuuuuuperzielig!!! 1 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 1 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2021 (aangepast) Zo ziet je hok eruit als je superwanhopig bent omdat je bijna elke week je hok met dettol moet schrobben omdat alles aankoekt 😬🙄😅 Want als ik de plasmatjes niet tape, trekken ze het het hele hok door!en zelfs met dettol krijg ik niet alles schoon! 1 mei 2021 aangepast door Annasbeestenbende Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 1 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2021 Het zal er wel bij horen. Heeft iemand tips om die aangekoekte prut weg te halen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mystique Geplaatst: 1 mei 2021 Delen Geplaatst: 1 mei 2021 Azijn. Gewone schoonmaak-azijn erin, genoeg, zodat alles goed onder staat. Paar uur laten staan en je spoelt alles zo weg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 1 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2021 18 minuten geleden zei mystique: Azijn. Gewone schoonmaak-azijn erin, genoeg, zodat alles goed onder staat. Paar uur laten staan en je spoelt alles zo weg. Superbedankt! Ik ga het proberen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 1 mei 2021 Delen Geplaatst: 1 mei 2021 25 minuten geleden zei Annasbeestenbende: Zo ziet je hok eruit als je superwanhopig bent omdat je bijna elke week je hok met dettol moet schrobben omdat alles aankoekt 😬🙄😅 Want als ik de plasmatjes niet tape, trekken ze het het hele hok door!en zelfs met dettol krijg ik niet alles schoon! Als ik het goed zie gebruik je zaagsel. Klopt dat? Dat is niet echt goed. Het is erg stoffig en is slecht voor dier en mens. Het kan namelijk op termijn problemen geven in de luchtwegen. En als antwoord op je vraag, schoonmaakazijn of natuurazijn een paar uurtjes laten weken in het hok, schrobben (indien nodig) en klaar is kees. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.