Annasbeestenbende Geplaatst: 11 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2021 22 hours ago zei Babbeltje en Knabbeltje08: Leuk 😄🥳 Zeker weten! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 11 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2021 6 hours ago zei Punky punk: Gefeliciteerd. Verwen ze maar. Bedankt! Ik ga nog een gezonde snack kopen! 😊 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 12 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2021 (aangepast) Bianca heeft opeens een superklein eitje gelegd! Weet iemand wat dit is? 12 april 2021 aangepast door Annasbeestenbende Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 12 april 2021 Delen Geplaatst: 12 april 2021 (aangepast) Een kuiken die er vervroegd klaar mee was de ingewanden van zn moeder bekijken? 😉 Nee, ik zou het eerlijk gezegd niet weten. 12 april 2021 aangepast door Babbeltje en Knabbeltje08 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 12 april 2021 Delen Geplaatst: 12 april 2021 Hihi, een mini eitje! Wat schattig 😄 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 12 april 2021 Delen Geplaatst: 12 april 2021 Jeetje dat is een echte inieminie! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 12 april 2021 Delen Geplaatst: 12 april 2021 Kippenforum geeft een antwoord (of 't klopt wat er staat, dat weet ik natuurlijk niet.. ) https://www.kippenforum.nl/phpBB3/viewtopic.php?t=81657 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 12 april 2021 Delen Geplaatst: 12 april 2021 Klinkt niet onlogisch. Wat zegt het bewijsmateriaal? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mystique Geplaatst: 12 april 2021 Delen Geplaatst: 12 april 2021 Voor zover ik weet, mag dit niet constant gebeuren, want dan kan het op ziekte wijzen, maar zo één keer kan absoluut geen kwaad, het gebeurt gewoon af en toe eens. De natuur is niet perfect, dus soms gebeuren er rare dingetjes. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 13 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2021 18 hours ago zei mystique: Voor zover ik weet, mag dit niet constant gebeuren, want dan kan het op ziekte wijzen, maar zo één keer kan absoluut geen kwaad, het gebeurt gewoon af en toe eens. De natuur is niet perfect, dus soms gebeuren er rare dingetjes. Bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 13 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2021 Ik wil jullie voorstellen aan Nikita en Fiona:onze nieuwe vriendjes 🥰🐥 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 13 april 2021 Delen Geplaatst: 13 april 2021 Wat zijn Nikita en Fiona voor een soort? Hoe oud zijn ze nu? Worden ze groot of valt dat mee? Je lijkt wel een interview, hahaha. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 13 april 2021 Delen Geplaatst: 13 april 2021 Dat begint een aardige beestenbende te worden, haha. Doet je naam wel eer aan. 😉 Leuk hoor! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2021 8 hours ago zei Mira11: Wat zijn Nikita en Fiona voor een soort? Hoe oud zijn ze nu? Worden ze groot of valt dat mee? Je lijkt wel een interview, hahaha. Het zijn Barneveldse kipjes, net als Bianca. Ze zijn nu drie en een halve week. Ze worden even groot als Bianca. Geeft niet! Ik gaf ook wel erg weinig informatie 🙈 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2021 8 hours ago zei Pablo&Lola: Dat begint een aardige beestenbende te worden, haha. Doet je naam wel eer aan. 😉 Leuk hoor! Ja, haha! Het is voorlopig zo wel genoeg! Ik had zin in afleiding ik vond het best zielig voor Bianca dat ze de enige Barneveldse kip was, dus de keuze was snel gemaakt. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 14 april 2021 Delen Geplaatst: 14 april 2021 Wat heb je nu in totaal? Konijnen, cavia's,... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 14 april 2021 Delen Geplaatst: 14 april 2021 Oh wat schattig en fluffy 🥰 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 14 april 2021 Delen Geplaatst: 14 april 2021 35 minuten geleden zei Punky punk: Wat heb je nu in totaal? Konijnen, cavia's,... Ik geloof dat ze ook nog kippen en een hond heeft 😄 of dit alles was weet ik niet... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 14 april 2021 Delen Geplaatst: 14 april 2021 5 minuten geleden zei Babbeltje en Knabbeltje08: en een hond heeft Sssst, niet meer.... ☹️😭 Ze waren allergisch, dus hebben de puppy na een paar dagen weer terug moeten brengen... Heel sneu.. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 14 april 2021 Delen Geplaatst: 14 april 2021 O, het spijt me, het stond in haar beschrijving, dat het hondje weg was had ik niet gelezen. Excuses, @Annasbeestenbende! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2021 1 uur geleden zei Punky punk: Wat heb je nu in totaal? Konijnen, cavia's,... Konijnen: Soltar en Hazel Cavia’s: Pepsie en Dusty Kippen: Isabella, Rosalie en Bianca kuikentjes: Nikita en Fiona Mijn zusje krijgt een hamstertje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2021 (aangepast) 43 minuten geleden zei Babbeltje en Knabbeltje08: O, het spijt me, het stond in haar beschrijving, dat het hondje weg was had ik niet gelezen. Excuses, @Annasbeestenbende! Het geeft niet! Ik kan de beschrijving niet meer aanpassen. 😉 14 april 2021 aangepast door Annasbeestenbende 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2021 1 uur geleden zei IreneM: Oh wat schattig en fluffy 🥰 Ik ben ook helemaal verliefd 🥰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 14 april 2021 Delen Geplaatst: 14 april 2021 10 minuten geleden zei Annasbeestenbende: Konijnen: Soltar en Hazel Cavia’s: Pepsie en Dusty Kippen: Isabella, Rosalie en Bianca kuikentjes: Nikita en Fiona Mijn zusje krijgt een hamstertje Maar jij hebt de cavia's gekregen? Die waren toch ook van je zusje? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2021 2 minuten geleden zei Punky punk: Maar jij hebt de cavia's gekregen? Die waren toch ook van je zusje? Ja, dat klopt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.