mammafelina Geplaatst: 17 maart 2021 Delen Geplaatst: 17 maart 2021 11 hours ago zei JacB: Ik zou zelf gaan voor een ren van aluminium volière panelen met bijvoorbeeld een kunststof hondenhok er in. Die panelen kun je de ren zo groot maken als je zelf wilt, ze zijn standaard 1.80m hoog dus je kunt er in staan en het is gegarandeerd roofdier- en knaagproof. Ik heb ook zo’n ren, ben er super blij mee. Mijne komt van volièrebouw Gelderland. Google maar eens. Hij maakt ook kippenhokken trouwens. Ik heb ze benaderd voor een prijs indicatie. Ben benieuwd... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 17 maart 2021 Delen Geplaatst: 17 maart 2021 2 hours ago zei Annasbeestenbende: Helaas willen mijn ouders niet zo’n gevaarte in de tuin. Snap ik ook wel, zicht wil ook wat 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 17 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2021 30 minuten geleden zei BaasjevanBrownie: Snap ik ook wel, zicht wil ook wat 😉 Als het aan mij lag stond er een prachtige aluminium ren in de tuin, hoor! Het voordeel aan de eglu ren is wel dat ze altijd vers gras hebben! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 17 maart 2021 Delen Geplaatst: 17 maart 2021 Dat is waar, maar dan kun je niet lekker bij ze in de ren gaan zitten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 17 maart 2021 Delen Geplaatst: 17 maart 2021 En het is wel een extreem duur hok als je de grootste maat moet bestellen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 17 maart 2021 Delen Geplaatst: 17 maart 2021 13 hours ago zei Annasbeestenbende: Helaas willen mijn ouders niet zo’n gevaarte in de tuin. Hij kan ze ook lager maken. Alles is mogelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 18 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2021 😉sorry, maar het wordt de eglu ren geloof ik, en als de volière lager is is er geen verschil met de eglu ren én dan hebben de kippen minder ruimte. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 18 maart 2021 Delen Geplaatst: 18 maart 2021 Op 17-3-2021 at 09:26 zei mammafelina: Ik heb ze benaderd voor een prijs indicatie. Ben benieuwd... De konijnen ren zoals ik hem zou willen ( 5m2 en 1,80 meter hoog) is er vanaf 940 euro. Dat is voor mij helaas echt te duur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 18 maart 2021 Delen Geplaatst: 18 maart 2021 51 minuten geleden zei mammafelina: De konijnen ren zoals ik hem zou willen ( 5m2 en 1,80 meter hoog) is er vanaf 940 euro. Dat is voor mij helaas echt te duur. Jee, wat veel geld. Kijk je ook op marktplaats? Ik had daar vorig jaar best wat geschikte dingen gezien. Uiteindelijk heb ik voor minder dan 200 euro een volière gekocht van 5m2 en net niet stahoogte. Daar heb ik nog wel voor 300 euro aan vertimmerd, maar nu staat er wel een prima verblijf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 maart 2021 Delen Geplaatst: 18 maart 2021 Voor mijn rennen was ik iets van 1200 euro kwijt. En dat is een dubbele ren, totaal 16 vierkante meter, opgedeeld in 2 rennen van 4x2, dus 8 vierkante meter per koppel. Wel zelf geplaatst, dus los de panelen gekocht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 18 maart 2021 Delen Geplaatst: 18 maart 2021 Wow wat een bedragen.. ik ben blij dat de woonkamer gratis is 😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 18 maart 2021 Delen Geplaatst: 18 maart 2021 Wij gaan waarschijnlijk toch voor de kippen ren van vida xl. Deze is van gegalvaniseerd staal en gaat dus langer mee dan een houten. Degene die ik wil is 2 meter diep, 2,75 meter breed en 1,92 meter hoog. Nadeel van deze ren is dat er kippengaas bij geleverd wordt. Mijn man kan via zijn werk echter wel aan goedkoop vogelgaas komen, dus dat gaan we gebruiken ipv het bijgeleverde kippengaas. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 18 maart 2021 Delen Geplaatst: 18 maart 2021 Wij hebben het zelf gemaakt van een houten frame met vogelgaas. Waren totaal 75 euro kwijt. Voor een grotere ren zal dat wel iets meer worden, maar vind dit wel enorme bedragen allemaal! Of idd een stalen ren van Mp. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 18 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2021 Ik heb net zo’n moment gehad dat het verdriet om Russie me heel heftig overviel......... ik mis hem zo. ik had nog zoveel tegen je willen zeggen Ik had je vacht vaker willen strelen ik had het beter willen doen Ik had je meer zorg willen geven meer groentes ook ik had je een maatje willen geven ik had het beter willen doen en nu overvalt mij het schuldgevoel ik had het beter moeten doen het doet me pijn vijf jaar maar vijf jaar zo ontzettend jong je hebt het niet verdiend o lief hupseltje had ik maar meer geweten had ik maar meer gegeven wist ik het toen maar Ik wilde dat je er nog was. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 18 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2021 Is Hazels gebitje eigenlijk wel goed? Achter haar voortanden zitten nog twee tandjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 18 maart 2021 Delen Geplaatst: 18 maart 2021 Dat klopt. Dat onderscheidt konijnen van knaagdieren, konijnen hebben een extra rij tanden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 maart 2021 Delen Geplaatst: 18 maart 2021 Dat zijn de stifttandjes 😁 Die horen er te zitten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 18 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2021 Oké! Leuk feitje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 20 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2021 Vandaag ben ik langsgekomen bij Sammie 😍 we zijn alleen nog opzoek naar een harnasje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 21 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2021 Het gaat heel goed met Sammie! Hij is een gezellige, speelse hond! We hebben lekker in de tuin gespeeld en hij vond het kluifje dat we hadden meegebracht heel lekker! Hij komt volgende week naar ons toe. We hebben al een mooie bench gekocht met een zachte mand erin. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 31 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2021 Vandaag hebben we moeten besluiten om Sammie terug te laten gaan naar zijn moeder en zus omdat het echt niet meer ging. Het komt er op neer dat mijn vader en ik moeten vechten voor elke ademhaling en we ontzettend veel last hebben van onze longen. Dat is heel vreemd want elke keer als we gingen kijken hadden we nergens last van! Ik wil jullie vragen om niet te negatief te zijn want we hebben echt lang nagedacht en het kon zo niet langer. Het is ook niet eerlijk voor Sammie om hem in de schuur te doen ofzo. Ik heb de hele dag al gehuild dus ik heb even geen ruimte voor erg negatieve reacties. Ik mis hem nu al. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 31 maart 2021 Delen Geplaatst: 31 maart 2021 Hè wat jammer.. dat is niet leuk! Sterkte. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 31 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2021 1 minuut geleden zei Pablo&Lola: Hè wat jammer.. dat is niet leuk! Sterkte. Bedankt. Ik ben echt heel verdrietig maar ik weet dat het beter is. Het is ook geen leven als je elke dag zware medicijnen moet slikken om te kunnen ademhalen. Maar het is zo moeilijk........ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 31 maart 2021 Delen Geplaatst: 31 maart 2021 Begrijpelijk hoor, het moet een moeilijke beslissing zijn geweest. Maar ik denk inderdaad dat het voor zowel jou als voor Sammie beter is zo. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 31 maart 2021 Delen Geplaatst: 31 maart 2021 Wat een rot beslissing om te maken, snap dat je daar verdrietig over bent 😢 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.