Ga naar inhoud

Mijn online foto dierendagboek

Annasbeestenbende
 Delen

Aanbevolen berichten

11 hours ago zei JacB:

Ik zou zelf gaan voor een ren van aluminium volière panelen met bijvoorbeeld een kunststof hondenhok er in. Die panelen kun je de ren zo groot maken als je zelf wilt, ze zijn standaard 1.80m hoog dus je kunt er in staan en het is gegarandeerd roofdier- en knaagproof. 
Ik heb ook zo’n ren, ben er super blij mee. Mijne komt van volièrebouw Gelderland. Google maar eens. 
Hij maakt ook kippenhokken trouwens. 

Ik heb ze benaderd voor een prijs indicatie. Ben benieuwd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei mammafelina:

De konijnen ren zoals ik hem zou willen ( 5m2 en 1,80 meter hoog) is er vanaf 940 euro.

Dat is voor mij helaas echt te duur.

Jee, wat veel geld. Kijk je ook op marktplaats? Ik had daar vorig jaar best wat geschikte dingen gezien. Uiteindelijk heb ik voor minder dan 200 euro een volière gekocht van 5m2 en net niet stahoogte. Daar heb ik nog wel voor 300 euro aan vertimmerd, maar nu staat er wel een prima verblijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij gaan waarschijnlijk toch voor de kippen ren van vida xl.

Deze is van gegalvaniseerd staal en gaat dus langer mee dan een houten.

Degene die ik wil is 2 meter diep, 2,75 meter breed en 1,92 meter hoog.

Nadeel van deze ren is dat er kippengaas bij geleverd wordt. Mijn man kan via zijn werk echter wel aan goedkoop vogelgaas komen, dus dat gaan we gebruiken ipv het bijgeleverde kippengaas.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net zo’n moment gehad dat het verdriet om Russie me heel heftig overviel......... ik mis hem zo.

ik had nog zoveel tegen je willen zeggen 

Ik had je vacht vaker willen strelen 

ik had het beter willen doen 

Ik had je meer zorg willen geven 

meer groentes ook

ik had je een maatje willen geven

ik had het beter willen doen

en nu overvalt mij het schuldgevoel 

ik had het beter moeten doen 

het doet me pijn

vijf jaar maar

vijf jaar

zo ontzettend jong

je hebt het niet verdiend 

o lief hupseltje 

had ik maar meer geweten

had ik maar meer gegeven

wist ik het toen maar

Ik wilde dat je er nog was.

• Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Vandaag hebben we moeten besluiten om Sammie terug te laten gaan naar zijn moeder en zus omdat het echt niet meer ging. Het komt er op neer dat mijn vader en ik moeten vechten voor elke ademhaling en we ontzettend veel last hebben van onze longen. Dat is heel vreemd want elke keer als we gingen kijken hadden we nergens last van! Ik wil jullie vragen om niet te negatief te zijn want we hebben echt lang nagedacht en het kon zo niet langer. Het is ook niet eerlijk voor Sammie om hem in de schuur te doen ofzo. Ik heb de hele dag al gehuild dus ik heb even geen ruimte voor erg negatieve reacties. Ik mis hem nu al.

6793C2F3-BEBB-422A-BE8A-B0FA33EE312D.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .