Annasbeestenbende Geplaatst: 7 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2022 Ik zal kijken of ik een dunne plank kan vinden, anders doen we ze tegelijkertijd in de ren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 12 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2022 1 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 12 maart 2022 Delen Geplaatst: 12 maart 2022 5 minuten geleden, Annasbeestenbende zei: Wat een schattig spekkie 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 12 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2022 Foto’s van afgelopen week: FoepSoltarHazel 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 13 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2022 (aangepast) ik dacht dat 1 cup konijnenvoer 60 gram konijnenvoer was. Ik gaf Soltar en Hazel samen dus 1 cup konijnenvoer per dag. maar nu heb ik het met onze keukenweegschaal afgewogen en het blijkt dat 1 cup konijnenvoer 30 gram is. Soltar en Hazel zijn allebei ongeveer 2kg, Soltar iets meer, Hazel iets minder. Dus dat betekent dat ik ze al een tijdje 7,5gr konijnenvoer per kilo lichaamsgewicht heb gegeven. Maar ze zijn niet dunner geworden. Ze kregen altijd al 1 cup, maar hiervoor gaf ik my hobby first rabbit brokken, nu selectieve. Blijkbaar zijn selectieve brokken veel lichter. Ik denk dat ik ze nu 1,5 cup ga geven. Ik vind het dubbele van wat ze eerst kregen ineens wel heel veel. Want Soltar laat heel snel haar blindedarmkeutels liggen. 13 maart 2022 aangepast door Annasbeestenbende Komma op de verkeerde plaats Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 13 maart 2022 Delen Geplaatst: 13 maart 2022 Als ze hetzelfde gewicht hebben behouden is het toch goed zo? De mijne krijgen ook maar 30 gram, wegen ook samen 4 kg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 13 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2022 Oké, dan doe ik dat! 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 13 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2022 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.