Ga naar inhoud

Dag lieve Olivier.❤

Aanbevolen berichten

Wat was je lief, ondernemend en je had een groots karakter. 

Ondanks dat je verwaarloosd was en een slechte gezondheid had was je vrolijk en genoot je erg van een aaitje. Je hebt maar even bij me gewoond maar je had mijn hart meteen gestolen.

Wat ben je vaak naar de dierenarts geweest in die tijd. Uiteindelijk kwam eruit dat je nierfalen had. Door omstandigheden kon ik niet voor je blijven zorgen en ben je naar het caviarusthuis van Beestenplein gegaan. Daar kreeg je een vriendje Piet waar het meteen mee klikte. Wat heb je het nog fijn gehad samen met hem. Het ga je goed lieve vriend! 😘

20210303_115604.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ach, die Olivier, wat een verdrietig bericht en toch ook erg mooi, want er is alles uit de kast gehaald om hem een zo caafjes-waardig en fijn mogelijk leven te geven en dat is gelukt! Hij had het toch maar getroffen met Piet (en andersom) als vriendje in het rusthuis. Sterkte, @Mira11

• Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
55 minuten geleden zei BaasjevanBrownie:

Sterkte met je verlies. Heeft het cavia rusthuis je op de hoogte gesteld van zijn overlijden? Hopelijk heeft hij daar nog wel een poosje gelukkig mogen zijn. 

We hebben contact gehouden over hoe het met hem ging. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zojuist zei BaasjevanBrownie:

O dat is wel heel fijn. Al was dit natuurlijk erg verdrietig om te horen.

Hij had het daar erg goed naar zijn zin gelukkig. Olivier was niet gecastreerd en heeft zijn oude dag mogen slijten met een andere oud vriendje. 

Ik ben best verdrietig en had hem nog wel langer de tijd gegund. Wel ben ik blij dat hij nog de kans heeft gehad op een diervriendelijk en gelukkige manier zijn laatste tijd door te maken.

• Vind ik leuk 1
  • Verdrietig 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ach, wat sneu.. maar hij heeft zijn laatste maanden een heerlijk leventje gehad. zijn caviabreintje zat vol geluk , dat hebben jullie hem mooi kunnen geven! 

Heel veel sterkte met dit verlies ❤️.

• Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .