Ga naar inhoud

Beste bunny cam

Miekmoek
 Delen

Aanbevolen berichten

Ons gesprek vanochtend:

M'n vriend - Wel jammer dat we niet kunnen zien hoe ze 's ochtends vroeg door de kamer sjeezen, eigenlijk hebben we een camera nodig die dan hier staat... 

Ik - Nou, er zijn genoeg bunnybunchers die een bunny cam hebben hoor

Vriend - Echt?! (met pretoogjes) En weet jij welke ze dan hebben en welke ze aanraden? 

Ik - Nee, maar kan het wel vragen? 

Dus bij deze 😄

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de "Ring indoor cam" die kun je alleen binnen gebruiken en op je telefoon kun je dan live kijken. Je kunt het ook opslaan en later bekijken maar dan betaal je wel elke maand een x bedrag voor. Zoals jullie hem willen gaan gebruiken is dat denk ik niet handig. Geen idee hoe dat met andere camera's werk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha wij hebben Arlo camera's, maar die zijn niet zo goedkoop. Een Eufy camera is ook een goed alternatief. Maar dat wil niet zeggen dat dat voor jou ook de juiste keuze is. Wat de beste keuze is, is eigenlijk afhankelijk van wat je wil. De camera's die ik noem zijn vooral interessant als je op meer plekken camera's hebt hangen, wat bij ons wel zo is. Ik heb er bij de loods een aantal hangen en we hebben er thuis (konijnencamera, voordeurcamera en achterdeurcamera). Dan heb je dus wel een goed werkend systeem nodig. 

Als je een losse camera wil, met kabel, die niet waterdicht hoeft te zijn, dan heb je helemaal veel keuze, en dat kost ook niet veel geld, hoewel er wel verschil zit in de software die er bij zit. Bijv. een Ezviz. 

Met ring heb ik geen ervaring. Let wel ook goed op de abonnementsvoorwaarden die er soms bij zitten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Foscam, inmiddels heb ik die alweer zo'n 6 jaar en nog steeds tevreden. Er zullen inmiddels wel veel betere modellen op de markt zijn maar zolang het nog werkt.

Mocht ik nog eens een nieuwe kopen dan zou ik het wellicht wel fijn vinden als het compatibel is met andere producten die ik inmiddels heb maar dat bekijk ik dan wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je moet even een app downloaden, je kunt een kaartje in de camera doen dan kan hij opnemen. Er zit ook een bewegingsdetector op, dat werkte nog wel toen hij precies op de ren gericht stond, maar niet nu de hele kamer in beeld is. Ze zijn te klein denk ik, denkt de camera dat het een vlieg is ofzo 😉. Wij gebruiken dat opnemen uiteindelijk nooit, staat dat ding de hele nacht te filmen, slaat alles op en moet je zoeken naar de activiteiten. Dat hebben we twee keer gedaan, maar dat blijf je niet doen. We gebruiken de camera vooral om te spieken als we iets horen snachts of als we aan het werk zijn buiten de deur. Fijne check ook als je langer weg bent, zie je meteen of alles goed is. 

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb onlangs een Ezviz gekocht en die bevalt heel goed. Ik heb gekozen voor eentje die continu aan de stroom moet, vind ik zelf fijner. En ik vind het fijn dat ik de camera niet op afstand kan draaien, ik ben ergens toch een beetje panisch dat dat ding gehackt wordt en de hele woonkamer op film staat ;).

Geloof dat het iets van 70 euro kostte, dat vond ik prima. Bij deze kan je er een sd kaart indoen zodat het opneemt bij bewegen, ik heb gekozen voor een abonnement en dan wordt het opgeslagrn in de cloud. Voordeel van dat opnemen is dat ik kan terugkijken wat ze 's nachts of als ik weg ben geweest gedaan hebben, is net iets anders dan dat je alleen op het moment zelf kan kijken.

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .