Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Wat wil je weten? Het forum is er juist om vragen te stellen en de informatie met anderen te delen, dus als je vragen hebt over het ras op zich, of over de gezondheid of wat dan ook van jouw konijn, dan is daar gewoon plek voor hier op het forum. 

Maar je mag ook een priveberichtje sturen als je dat fijner vind dan iets op het forum vragen. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
20 minuten geleden zei Evee:

Wat wil je weten? Het forum is er juist om vragen te stellen en de informatie met anderen te delen, dus als je vragen hebt over het ras op zich, of over de gezondheid of wat dan ook van jouw konijn, dan is daar gewoon plek voor hier op het forum. 

Maar je mag ook een priveberichtje sturen als je dat fijner vind dan iets op het forum vragen. 

Ja dat wil ik wel maar ik moet dan namen noemen en ik weet niet of diegene lid is van hier. 

Hoe moet dat dan een privé berichtje?!

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei Frodnegoh:

Ja dat wil ik wel maar ik moet dan namen noemen en ik weet niet of diegene lid is van hier. 

Hoe moet dat dan een privé berichtje?!

Ga naar het account van @Evee en klik daar op het email symbool om privé bericht te sturen. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
30 minuten geleden zei Evee:

Ik wil best op het forum zeggen maar ik moet wel zeker weten dat die fokker niet lid is. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inmiddels heb ik contact gehad met TS, het is niet iets waar ik echt mee kan helpen, maar ik hoop dat ik haar wel in de juiste richting heb kunnen doorverwijzen. 

• Vind ik leuk 4
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .