Frodnegoh 0 Geplaatst: 1 maart Delen Geplaatst: 1 maart Wil iemand alsjeblieft contact met mij opnemen ?! Ik heb dingen gelezen en ik ben heel erg geschrokken 😧 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Bunny Rosalie 98 Geplaatst: 1 maart Delen Geplaatst: 1 maart Wat heb je dan gelezen dat je er zo geschokken over bent? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mira11 1597 Geplaatst: 1 maart Delen Geplaatst: 1 maart Wat bedoel je? Je kunt gewoon hier in dit topic schrijven wat je vraag is. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Babbeltje en Knabbeltje08 222 Geplaatst: 1 maart Delen Geplaatst: 1 maart Heb je iets hier op Bunnybunch gelezen waar je over geschrokken bent of ergens anders? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7276 Geplaatst: 1 maart Delen Geplaatst: 1 maart Wat wil je weten? Het forum is er juist om vragen te stellen en de informatie met anderen te delen, dus als je vragen hebt over het ras op zich, of over de gezondheid of wat dan ook van jouw konijn, dan is daar gewoon plek voor hier op het forum.  Maar je mag ook een priveberichtje sturen als je dat fijner vind dan iets op het forum vragen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frodnegoh 0 Geplaatst: 1 maart Auteur Delen Geplaatst: 1 maart Ik weet niet of diegene ook lid is namelijk. Het gaat over een fokker waar jullie eerder een topic over hebben gezet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frodnegoh 0 Geplaatst: 1 maart Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 20 minuten geleden zei Babbeltje en Knabbeltje08: Heb je iets hier op Bunnybunch gelezen waar je over geschrokken bent of ergens anders? Ja op deze bunnybunch Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frodnegoh 0 Geplaatst: 1 maart Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 20 minuten geleden zei Evee: Wat wil je weten? Het forum is er juist om vragen te stellen en de informatie met anderen te delen, dus als je vragen hebt over het ras op zich, of over de gezondheid of wat dan ook van jouw konijn, dan is daar gewoon plek voor hier op het forum.  Maar je mag ook een priveberichtje sturen als je dat fijner vind dan iets op het forum vragen. Ja dat wil ik wel maar ik moet dan namen noemen en ik weet niet of diegene lid is van hier.  20 minuten geleden zei Evee: Wat wil je weten? Het forum is er juist om vragen te stellen en de informatie met anderen te delen, dus als je vragen hebt over het ras op zich, of over de gezondheid of wat dan ook van jouw konijn, dan is daar gewoon plek voor hier op het forum.  Maar je mag ook een priveberichtje sturen als je dat fijner vind dan iets op het forum vragen.  20 minuten geleden zei Evee: Wat wil je weten? Het forum is er juist om vragen te stellen en de informatie met anderen te delen, dus als je vragen hebt over het ras op zich, of over de gezondheid of wat dan ook van jouw konijn, dan is daar gewoon plek voor hier op het forum.  Maar je mag ook een priveberichtje sturen als je dat fijner vind dan iets op het forum vragen. Hoe moet dat dan een privé berichtje?! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frodnegoh 0 Geplaatst: 1 maart Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 23 minuten geleden zei Babbeltje en Knabbeltje08: Heb je iets hier op Bunnybunch gelezen waar je over geschrokken bent of ergens anders? Ik heb hulp nodig van jullie denk ik Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Miekmoek 559 Geplaatst: 1 maart Delen Geplaatst: 1 maart Ik denk dat een fokker niet zo snel lid is van Bunnybunch. Maar je kan altijd @Evee een privébericht sturen via haar account Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Miekmoek 559 Geplaatst: 1 maart Delen Geplaatst: 1 maart 1 minuut geleden zei Frodnegoh: Ja dat wil ik wel maar ik moet dan namen noemen en ik weet niet of diegene lid is van hier.   Hoe moet dat dan een privé berichtje?! Ga naar het account van @Evee en klik daar op het email symbool om privé bericht te sturen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frodnegoh 0 Geplaatst: 1 maart Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 30 minuten geleden zei Evee: Wat wil je weten? Het forum is er juist om vragen te stellen en de informatie met anderen te delen, dus als je vragen hebt over het ras op zich, of over de gezondheid of wat dan ook van jouw konijn, dan is daar gewoon plek voor hier op het forum.  Maar je mag ook een priveberichtje sturen als je dat fijner vind dan iets op het forum vragen. Ik wil best op het forum zeggen maar ik moet wel zeker weten dat die fokker niet lid is. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
JokeC 1702 Geplaatst: 1 maart Delen Geplaatst: 1 maart Vertel het eerst maar in een privé berichtje aan @Evee, dan kan zij je altijd helpen en adviseren? 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7276 Geplaatst: 1 maart Delen Geplaatst: 1 maart Inmiddels heb ik contact gehad met TS, het is niet iets waar ik echt mee kan helpen, maar ik hoop dat ik haar wel in de juiste richting heb kunnen doorverwijzen. 4 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.