Annasbeestenbende Geplaatst: 1 maart 2021 Delen Geplaatst: 1 maart 2021 Marieke 1 maart 2021 helaas was er een enorme roofvogel pappa rende naar beneden je was al vertrokken mamma moest het mij vertellen uit school toen je nog kuikentje was is je zusje ook gepakt door een roofvogel ik neem nooit meer krieltjes en de konijnen krijgen een net over hun renik heb gehuild, zoveel tranen ik mis je zo verschrikkelijk waarom waarom jij? mijn schatje mijn kleintje twee keer heb je de aanval van een roofvogel getrotseerd de eerste keer alleen een wondje op je hoofd en nu is het klaar ik heb je begraven een bloem van mamma’s boeket op je grafje gelegd Tussen de vlinderstuiken ik heb tegen je gepraat Marieke ik mis je 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 1 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2021 Mogen er wel kippen op de regenboogbrug? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny Rosalie Geplaatst: 1 maart 2021 Delen Geplaatst: 1 maart 2021 Sterkte met het verlies 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 1 maart 2021 Delen Geplaatst: 1 maart 2021 Ach... is het vandaag gebeurd? Veel sterkte! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 1 maart 2021 Delen Geplaatst: 1 maart 2021 34 minuten geleden zei Annasbeestenbende: Mogen er wel kippen op de regenboogbrug? Natuurlijk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 1 maart 2021 Delen Geplaatst: 1 maart 2021 Tuurlijk mag je kip op de Regenboogbrug. Wat een schrik dat ze gepakt is door een roofvogel, arme Marieke, ze was niet alleen een lief kipje, maar ook een mooi kipje. Wel heel goed dat de ren van Hazel en Soltar overdekt gaat worden, want zij kunnen ook gepakt worden door een roofvogel of roofdier. Sterkte met je verdriet. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 1 maart 2021 Delen Geplaatst: 1 maart 2021 Sterkte hoor! Wat ontzettend naar. Een net erover lijkt me een ontzettend goed plan. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 maart 2021 Delen Geplaatst: 1 maart 2021 Sterkte met het verlies. Alle dieren zijn welkom op de regenboogbrug! En stiekem hoop ik dat als mijn tijd ooit komt (hopelijk nog heeel ver weg) ik er ook gezellig tussen mag komen wonen 🌈 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 2 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2021 (aangepast) We hebben nu kippengaas over de konijnenren heen als tijdelijke oplossing, ik ga pappa nog even overtuigen om een voiere te kopen, dat komt vast wel goed! Ik ben niet bang dat de anderen kippen gepakt worden, het zijn brahma kippen 2 maart 2021 aangepast door Annasbeestenbende Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 2 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2021 (aangepast) Dit is de volière die er komt voor de konijntjes, als ik er ben mogen ze ook nog in een ren, de volière heeft en oppervlakte van 4 vierkante meter. En de bodem wordt betegeld 2 maart 2021 aangepast door Annasbeestenbende Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 2 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2021 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 2 maart 2021 Delen Geplaatst: 2 maart 2021 Wauw. Mooie kleuren 🐔 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 3 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2021 Op 2-3-2021 at 16:14 zei Annasbeestenbende: Dit is de volière die er komt voor de konijntjes, als ik er ben mogen ze ook nog in een ren, de volière heeft en oppervlakte van 4 vierkante meter. En de bodem wordt betegeld Is het dan goed? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 3 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2021 Op 2-3-2021 at 18:56 zei Babbeltje en Knabbeltje08: Wauw. Mooie kleuren 🐔 Bedankt ☺️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 3 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2021 Op 1-3-2021 at 16:27 zei Evee: Sterkte met het verlies. Alle dieren zijn welkom op de regenboogbrug! En stiekem hoop ik dat als mijn tijd ooit komt (hopelijk nog heeel ver weg) ik er ook gezellig tussen mag komen wonen 🌈 Ik wil er dan ook nog wel bij! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 3 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2021 Op 1-3-2021 at 16:11 zei JokeC: Tuurlijk mag je kip op de Regenboogbrug. Wat een schrik dat ze gepakt is door een roofvogel, arme Marieke, ze was niet alleen een lief kipje, maar ook een mooi kipje. Wel heel goed dat de ren van Hazel en Soltar overdekt gaat worden, want zij kunnen ook gepakt worden door een roofvogel of roofdier. Sterkte met je verdriet. Heel erg bedankt, sorry voor mijn late reactie, mijn hoofd stond er even niet naar om te reageren. Ik denk niet dat ze veel pijn heeft geleden, ze was nog helemaal mooi en ze had alleen een kaal plekje 😌 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 26 maart 2021 Delen Geplaatst: 26 maart 2021 Op 1-3-2021 at 15:30 zei Annasbeestenbende: Marieke 1 maart 2021 helaas was er een enorme roofvogel pappa rende naar beneden je was al vertrokken mamma moest het mij vertellen uit school toen je nog kuikentje was is je zusje ook gepakt door een roofvogel ik neem nooit meer krieltjes en de konijnen krijgen een net over hun renik heb gehuild, zoveel tranen ik mis je zo verschrikkelijk waarom waarom jij? mijn schatje mijn kleintje twee keer heb je de aanval van een roofvogel getrotseerd de eerste keer alleen een wondje op je hoofd en nu is het klaar ik heb je begraven een bloem van mamma’s boeket op je grafje gelegd Tussen de vlinderstuiken ik heb tegen je gepraat Marieke ik mis je Sorry voor de late reactie maar nig enorm veel sterkte. Stiekem voel ik me een beetje schuldig want op 1 maart ben ik jarig en ik had toen een fantastische dag. Het spijt me dat ik toen zo blij was. En dat er ver weg van mij iemand zat te rouwen voor haar kipje. 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 26 maart 2021 Delen Geplaatst: 26 maart 2021 Op 3-3-2021 at 18:59 zei Annasbeestenbende: Is het dan goed? Ja, de minimum ruimte is 2m2 per konijn dus 4m2 per koppel. Leuk dat je konijntjes een overdekte ren krijgen en onder toezicht nog meer ruimte krijgen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 27 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2021 14 hours ago zei Punky punk: Sorry voor de late reactie maar nig enorm veel sterkte. Stiekem voel ik me een beetje schuldig want op 1 maart ben ik jarig en ik had toen een fantastische dag. Het spijt me dat ik toen zo blij was. En dat er ver weg van mij iemand zat te rouwen voor haar kipje. Nog gefeliciteerd. en voel je alsjeblieft niet schuldig 😊 fijn dat je een fantastische dag had! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.