Ga naar inhoud

Muziek topic 2021

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb ook gekeken. Met een puber die in het begin alles stom vond, met name zijn zingende en dansende moeder, maar later toch gewoon meedeed. Ik ben er wel van opgeknapt moet ik zeggen.

En ik moet heel eerlijk zeggen dat ik buiten ING niet bewust merken heb gezien. Ach, iemand moet hier toch voor betaald hebben.

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg muziektherapie. En ik leer daar allemaal nieuwe liedjes kennen en allerlei instrumenten spelen. Ik ben voor nu helemaal fan van rolling in the deep, want die lag altijd ver buiten mijn bereik qua zang, maar ik moet zeggen dat het steeds beter gaat. En ik ben nu george ezra shotgun aan het leren op het drumstel.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
Zojuist zei Eefje:

Dit is leuk joh, ik wil op vakantie nu

Ik ook 🌴

Ach ja, volgende maand hebben we een weekendje Veluwe en in september een vakantie naar Groningen/Friesland in de planning zitten. Beter dan niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad even zoeken naar wat kan en mag. We hebben zin om de daktent te gaan gebruiken, dus kamperen in eigen land is dan helemaal prima voor nu.

Ik heb nog wel een paar leuke wat verdere Europa reizen uitgewerkt liggen, als dat volgend jaar kan zou dat leuk zijn. Westkust van Europa (België, Frankrijk, Spanje, Portugal) en Duitsland, Tsjechie & Polen, bijvoorbeeld. Dat soort reizen zijn prima vrij zelfstandig te maken zonder dat je in de drukte zit. En wij doen dat soort dingen toch ook niet in het hoogseizoen, in verband met drukte, kosten & warmte.

Inmiddels heb ik mijn roadtrip & reizen afspeellijst maar opgezet 🎵

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk! Wat voor kamp is het? Van school? Of van een hobby?

Ik heb familie in België en daar is het heel gebruikelijk dat kinderen in de zomervakantie een periode op kamp gaan, omdat zij vrij lang zomervakantie hebben en op die manier hoeven de ouders niet de volle vakantie vrij te nemen, en hebben de kinderen toch een leuke periode.

Toch hoor ik er in mijn omgeving maar heel weinig van dat mensen dat hier ook doen. Misschien dat de kinderen in mijn omgeving de leeftijd er ook niet helemaal voor hebben? Maar volgens mij zijn er genoeg opties (vanuit scouting, zeilen, paardrijden, vanuit sportverenigingen, kerken, enz. ). Zelf ben ik vroeger ook op schoolkampen geweest, en van de scouting en korfbal.  Ik moet zeggen dat ik die vanuit school niet altijd echt leuk vond. Maar vanuit de hobby's wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Scouting.

Mijn collega's noemen het ook wel voorbereiding op het leger. Dit jaar moet ik hem brengen, maar meestal fietsen ze zo'n 50 kilometer er naartoe. En dan gaan ze nog 2 dagen hiken, wandelen met overnachting, dus spullen mee, de eerste dag 18 kilometer en de tweede dag nog maar een stukje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .