Ga naar inhoud

Muziek topic 2021

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik dacht ik deel een liedje, maar kon het topic niet terugvinden, toen zag ik dat het te ver gezakt was en daardoor gesloten, dus bij deze een nieuwe versie 😄

Deel hier alles wat met muziek te maken heeft! Of je nou zelf muziek maakt en een filmpje wil delen, of tips zoekt voor een leuke playlist, het mag hier allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een aantal jaar geleden net voor zijn grote doorbraak met Budapest naar George Ezra geweest in een piepklein zaaltje in Nijmegen voor een prikkie. Was erg indrukwekkend, zijn allereerste album was fantastisch en daarna is hij heel snel weer afgezwakt. Jammer. Maar dit nummer. Zo triest maar zo ontzettend geweldig mooi en indringend ❤️❤️❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh hoe leuk! Thanks!!

Ik luister veel nieuwe metal en rock. Ik ben ooit begonnen door 30 seconds to mars en dat zal altijd een soort speciaal plekje hebben al kan ik de nieuwe muziek niet waarderen 😆 bands die mn moeder luisterde als Golden Earring, Guns n Roses, ACDC zijn er bij gekomen, maar verder luister ik dus bijv geen Pink Floyd  Metallica etc erg he?

Ik ben dus echt helemaal verslaafd aan Bring Me The Horizon, Black Veil Brides en ook de muziek die Andy solo maakt, wel wat softer. En ook Slipknot! My Chemical Romace zal altijd mijn Emo quilty pleasure zijn haha en verder nog wel meer maar dit zijn duidelijke favorieten!

En jij??

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
4 hours ago zei Mira11:

@Okki Ik vind het een heerlijk nummer. Ik moet wel zeggen dat ik het origineel veel beter vindt van Alicia Keys alleen. Echt één van mijn lievelings liedjes aller tijden. 

Grappig hè? Hoe smaken zo kunnen verschillen.😄

Ja, heel grappig! Ik zie soms mensen helemaal uit hun dak gaan op een bepaald nummer en dan denk ik 'huh, hoe krijg je het voor elkaar?' 🤣🤣🤣

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Marjoleink:

Hij doet mee aan het online concert van de Streamers morgen.

Ja, dat zag ik van de week ook ergens langskomen, maar ik wacht liever op een concert waar ik gewoon naar toe kan. Hopelijk kan dat snel weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Okki:

Ja, dat zag ik van de week ook ergens langskomen, maar ik wacht liever op een concert waar ik gewoon naar toe kan. Hopelijk kan dat snel weer!

Ik ook. Maar het kost niks (nou ja een vrijwillige bijdrage) en je hebt weer iets om naar uit te kijken.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ook eens wat plaatsen.  🙂

Dit is een playback omdat op 2:12 de break op het geluidspoor iets eerder is ingezet dan op de video wordt weergegeven want ik kan helaas nog geen 3 handelingen tegelijk doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opnamen maak ik door verschillende partijen in te spelen zoals begeleiding en verschillende instrument geluiden zodat ik achteraf nog kan nabewerken.

Denk dan voornamelijk aan ingespeelde hardheid / volume en balance / pan.

Body Flush is dus ook een door mij bedachte melodie / Track.

aangepast door Koosje
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .