Annasbeestenbende Geplaatst: 23 februari 2021 Delen Geplaatst: 23 februari 2021 Het is al een tijd geleden dat je bent vertrokken maar ik mis je altijd ik zal je nooit vergeten mijn kerel mijn jochie mijn knapperd mijn Russepus mijn kleintje mijn manneke mijn grijsje mijn Russie elke minuut En elk uur ik mis je ik mis je ik mis je meer Ik zal je nooit echt nooit vergeten want echt waar je bent in mijn hart altijd altijd en eeuwig ik houd van je nog steeds 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 23 februari 2021 Delen Geplaatst: 23 februari 2021 (aangepast) Ach... wat een mooi konijn was Russie! Hoe oud was hij toen hij overleed? 23 februari 2021 aangepast door Babbeltje en Knabbeltje08 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 23 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2021 (aangepast) 8 minuten geleden zei Babbeltje en Knabbeltje08: Ach... wat een mooi konijn was Russie! Hoe oud was hij toen hij overleed? Wat een lief compliment, toen hij nog niet ziek was was hij inderdaad prachtig 😍 Hij was helaas nog maar vijf jaar 😕 23 februari 2021 aangepast door Annasbeestenbende Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rosinda Geplaatst: 23 februari 2021 Delen Geplaatst: 23 februari 2021 Sterkte alsnog met je verlies. Maakt niet uit hoelang geleden het is, het is te zien aan je berichtje hoeveel je van hem hield en op de Regenboogbrug is altijd een plekje om over een konijntje te rouwen ♥️ 1 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 23 februari 2021 Delen Geplaatst: 23 februari 2021 Ach dat is jong. Wat had hij een lieve uitstraling. Sterkte! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 24 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2021 Ik durfde dit filmpje er eerst niet bij te zetten omdat hij er op sommige foto’s heel slecht uit ziet, maar hier is het; 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 25 februari 2021 Delen Geplaatst: 25 februari 2021 Wat een prachtig filmpje! Een mooi herinnering aan Russie ❤ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 25 februari 2021 Delen Geplaatst: 25 februari 2021 Wat een lief beestje om te zien! Heel veel sterkte, het verliezen van een konijntje blijft vreselijk. Mooi dat je een eerbetoon voor hem hebt gemaakt. Hopelijk helpen je twee nieuwe rakkers je verdriet een beetje te boven te komen. 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 26 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2021 (aangepast) Hij is gebeten door een wild konijn. Op zijn lip veel pus de dierenarts gaf hormoonzalf voor honden en katten mee hij werd ziek van de spray en zalf we hebben alles geprobeerd uitijdenlijk vond ik het genoeg geen medicijnen meer geen stress meer ik kon hem niet laten inslapen hij was nog zo levendig ik deed alles voor hem hij was dol op mij hij liep helemaal los en hij kwam altijd terug hij kon steeds moeilijker eten ik rapste alles voor hem weer naar de dierenarts hij trok de pus van zijn lip ik mocht niet huilen van de dierenarts Als je een konijn hebt moet je ervoor zorgen en dat deed ik we gingen op vakantie ik wilde thuisblijven voor russie terug van vakantie hij was weg...... geen konijn geen konijn meer geen konijn meer dat achter je aan hobbelt geen konijn meer dat je likt geen konijn meer dat aan komt rennen als je hem roept geen konijn meer geen konijn ik mis hem zo 26 februari 2021 aangepast door Annasbeestenbende 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.