Ga naar inhoud

Ren uitbreiden, iemand tips?

BaasjevanBrownie

Aanbevolen berichten

3 hours ago zei BaasjevanBrownie:

Brownie ging meteen helemaal los, rennen, springen, binkies, bunnyflops, zo leuk! Ukkie heeft even rondgesnuffeld en ging daarna haar hok weer in. Brownie sjoeft maar heen en weer. Alleen hij gebruikt de muur om zich op af te zetten en omhoog te springen en hing net serieus aan de vogel voederkooi! Anderhalve meter hoog!!! Tot tweemaal toe, eerste keer op z’n pootjes beland, 2e keer op z’n rug, ben me rotgeschrokken. Hoop niet dat hij nu pijn heeft en maak me ook wel zorgen dat dit een keer fout afloopt...

Wooooww Kiki acties inderdaad! Ze is trouwens een stuk minder heftig met permanente ruimte, dus dat geeft hoop voor het moment dat je dat brownie kunt bieden 😅. Sterkte met hem, hopelijk heeft hij zich geen pijn gedaan.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago zei BaasjevanBrownie:

Brownie ging meteen helemaal los, rennen, springen, binkies, bunnyflops, zo leuk! Ukkie heeft even rondgesnuffeld en ging daarna haar hok weer in. Brownie sjoeft maar heen en weer. Alleen hij gebruikt de muur om zich op af te zetten en omhoog te springen en hing net serieus aan de vogel voederkooi! Anderhalve meter hoog!!! Tot tweemaal toe, eerste keer op z’n pootjes beland, 2e keer op z’n rug, ben me rotgeschrokken. Hoop niet dat hij nu pijn heeft en maak me ook wel zorgen dat dit een keer fout afloopt...

Wat leuk om te horen dat ie er zo van geniet! En staat goed zo inderdaad die ren! Hopelijk is 't alleen de schrik dat ie nu stil zit, of is ie gewoon moe van 't avontuur en hopen dat er niets erg aan de hand is... Misschien kan je de vogel voederkooi verplaatsen voor de volgende keer? 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Miekmoek:

Wat leuk om te horen dat ie er zo van geniet! En staat goed zo inderdaad die ren! Hopelijk is 't alleen de schrik dat ie nu stil zit, of is ie gewoon moe van 't avontuur en hopen dat er niets erg aan de hand is... Misschien kan je de vogel voederkooi verplaatsen voor de volgende keer? 

Ja dat ben ik zeker van plan! En denk dat ik de ren ook met een boogje voor de muur laat lopen, zodat hij er niet meer tegenop kan springen.We hebben zo gelachen om zijn stunts vanmiddag, maar het eindigde met grote schrik. 

aangepast door BaasjevanBrownie
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Eefje:

Wooooww Kiki acties inderdaad! Ze is trouwens een stuk minder heftig met permanente ruimte, dus dat geeft hoop voor het moment dat je dat brownie kunt bieden 😅. Sterkte met hem, hopelijk heeft hij zich geen pijn gedaan.

Ja als ik het zo lees hebben die twee best weg van elkaar. Was een mooi koppel geweest 😉 samen op boevenpad en lekker wild doen. Hebben wij ze allebei aan zo’n saai goedzakje gekoppeld 😂

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei BaasjevanBrownie:

We hebben zo gelachen om zijn stunts vanmiddag, maar het eindigde met grote schrik. 

Ja dat snap ik helemaal! Het is zo leuk om ze bezig te zien en zo blij en daar deed je het natuurlijk allemaal voor met het kopen van die ren! En dan is de schrik misschien nog wel des te meer als ie dan ineens zo valt.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Miekmoek:

Ja dat snap ik helemaal! Het is zo leuk om ze bezig te zien en zo blij en daar deed je het natuurlijk allemaal voor met het kopen van die ren! En dan is de schrik misschien nog wel des te meer als ie dan ineens zo valt.. 

Ja hij is gewoon zo roekeloos en maakt regelmatig inschattingsfouten. Hij heeft zo hard rond gerend en gesprongen vanmiddag, dat we echt blij waren dat we die ren hebben gekocht. Hij heeft de ruimte echt nodig om even lekker te kunnen razen. Maar ja, ook meer risico met z’n stunts. 

Misschien was hij een kat in zijn vorige leven 🙈 dat hij denkt wel even anderhalve meter omhoog te kunnen springen, op mij springt, over hekken heen. Hij vindt het ook geweldig om achter een touwtje aan te rennen om te proberen te pakken. 

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Miekmoek:

Hahaha, dat klinkt wel echt alsof hij de middag van z'n leven had 😄 Wat dat betreft heb ik dan maar saaie konijnen getroffen 😂

Ja en wij ook, leukste theatervoorstelling en wedstrijd schoonspringen in een 😂 

maar hij heeft niet vaak de rust om lekker te kroelen, kun jij misschien wel weer met je konijnen. 

Ben wel zwaar verliefd op Brownie, ben ook gek op Ukkie hoor en was ook gek op mijn vorige konijntjes vroeger, maar zo leuk als Brownie heb ik er nog nooit een gevonden. Als we hem roepen komt hij meteen aanrennen, op schoot springen en kusjes geven (hebben we hem geleerd voor wat lekkers en dat blijft hij nu maar doen), zo leuk! 😍 En hij is zo enthousiast en ondernemend. Je lacht je rot met hem. En ik wil hem ook gewoon opvreten als ik dat smoeltje zie 🥰

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .