Ga naar inhoud

Nat neusje?


Suuzan_

Aanbevolen berichten

Hoi!

 

Mijn ram, Pim, heeft ietwat een nat neusje. Ik hoor geen overmatig niezen en het neusje is ook gewoon schoon. Qua gedrag zie ik ook écht geen verschil met normaal gesproken, maar ik weet dat dat niet veel hoeft te zeggen.

 

Ik weet dat het natte neusje al indicatie kan zijn dat ik naar de dierenarts moet i.v.m. snot, maar ik ben daar misschien een maand geleden ook al geweest met beide konijnen omdat Pim toen wél een vies neusje had. Toen hebben ze allebei een spuit gehad (ik weet even niet meer hoe die heette) die het zou moeten remmen en verhelpen. Kan het dan écht zijn dat hij nu alweer wat onder de leden heeft? Wij letten wel heel goed op aspecten zoals tocht e.d., dus ik zou het wel apart vinden als hij het opeens twee keer in twee maanden oploopt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

De spuit was omdat mijn dierenarts wel een vies neusje zag, maar beide konijnen verder eigenlijk nergens last van hadden. Alles was goed, vandaar dat hij het uit voorzorg deed. Inmiddels heb ik ook vastgesteld dat zijn neusje nu bijvoorbeeld niet nat is, en gisteravond was het op een gegeven moment ook weer droog. Het is ook heel oppervlakkig, niet te zien, alleen te voelen. Maar ik zal de dierenarts bellen voor advies.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .