Miekmoek Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 Hoiii, Ik ben al een tijdje nu actief op BunnyBunch en was eigenlijk een beetje teleurgesteld in mezelf dat ik niet meteen vanaf het begin een voorstelrondje had gedaan. Daarna vond ik 't te laat, maar alsnog bleef het kriebelen.. Dus bij deze alsnog 😂😬 Afgelopen jaar hebben we af en toe konijnsitter gespeeld voor m'n zus en vonden ik en mijn vriend het super jammer als we weer alleen waren. Daardoor zelf gewoon de stap genomen om onze eigen vriendjes te adopteren. Bij Lonneke in de Konijnenherberg werden we op slag verliefd op Billy en Saar. Thuis meteen alles aangeschaft en een mooie binnenren voor ze gemaakt zodat we ze 2 weken later konden ophalen. Geen beter besluit kunnen maken, want we zouden ze voor geen goud niet meer kwijt willen. Ze waren wat schichtig en bang in het begin, maar daar is naar ons toe niets meer van te zien. We kijken 's avonds veel minder tv, want wat is nou leuker dan 2 van die bengels bezig te zien met kattekwaad uithalen? Verder vind ik het leuk om op BunnyBunch te zijn en geniet ik van jullie konijnen verhalen! Helaas ook al meegemaakt dat jullie veel steun kunnen geven in bepaalde situaties en dat is zeer gewaardeerd 😊 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 Welkom op BunnyBunch! 🤣 Beter laat dan nooit toch? Met Saar hebben we al kennis gemaakt in een filmpje, maar Billy.....? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 Leuk dat je je alsnog voorstelt! Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 19 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2021 Ik heb wel al foto's van Billy hier en daar gedeeld, maar meer foto's is altijd beter 😅 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 19 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2021 Foto's delen is veels te leuk 🙈🙈 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 Alsnog welkom 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 Welkom😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 21 april 2021 Delen Geplaatst: 21 april 2021 Net zoals jij een beetje te laat jou voorstelrondje hebt gedaan zeg ik veel te laat welkom. Hier komt ie dan: mijn automatische zinnetje als er weer een topic in voorstellen is geopend. Veel leer-en leesplezier op het forum! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 21 april 2021 Delen Geplaatst: 21 april 2021 Ik dacht dat dit een nieuw topic was, maar het kwam door Punky's reactie dus weer naar boven en daardoor zie het het nog later dan jij het verlaat geplaatst had 😉 Welkom 🤣 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 21 april 2021 Delen Geplaatst: 21 april 2021 Haha, ik dacht al "Miekmoek? Die ken ik al!" 😂 Maar ook namens mij dan officieel "welkom! 🐰" 😄 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 21 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2021 Hahaha fijn dat ik alsnog welkom ben 😄 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.