Pablo&Lola Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 Haha, ik had net mijn vriend aan de telefoon en we hadden het over die foto van een geflopte Lewis, zegt ie: “Ja, Lewis is ook echt een mooiweerbeer”. Dusss, Lewis heeft er weer een bijnaam bij: mooiweerbeer. 😄 2 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mystique Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 Lilou en Miel worden 'Lilly en Milly' genoemd, met als volledige naam Lilly en Milly Vanilli. 😁 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 11 minuten geleden zei Pablo&Lola: Haha, ik had net mijn vriend aan de telefoon en we hadden het over die foto van een geflopte Lewis, zegt ie: “Ja, Lewis is ook echt een mooiweerbeer”. Dusss, Lewis heeft er weer een bijnaam bij: mooiweerbeer. 😄 Komt de inspiratie van de grote beren (ijsberen, grizzlyberen) of van de kleine beerdiertjes? Want ik ben echt fan van beerdiertjes, dat zijn bikkels! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 2 minuten geleden zei Evee: Komt de inspiratie van de grote beren (ijsberen, grizzlyberen) of van de kleine beerdiertjes? Want ik ben echt fan van beerdiertjes, dat zijn bikkels! BEERDIERTJES!😆 Ik weet niet wat dat zijn, maar ik ga het meteen googlen, want ‘beerdiertje’ is nu mijn nieuwe favoriete woord. 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 (aangepast) 11 minuten geleden zei Pablo&Lola: BEERDIERTJES!😆 Ik weet niet wat dat zijn, maar ik ga het meteen googlen, want ‘beerdiertje’ is nu mijn nieuwe favoriete woord. Haha kende je die niet? Dat zijn echt supermini beestjes die op een beertje lijken en echt belachelijke extreme temperaturen en leefomstandigheden aankunnen. Echte bikkels. Maar toch hebben ze een schattige naam. Edit: wikipedia weet meer! https://nl.wikipedia.org/wiki/Beerdiertjes 19 februari 2021 aangepast door Evee 1 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 15 minuten geleden zei Pablo&Lola: BEERDIERTJES!😆 Ik weet niet wat dat zijn, maar ik ga het meteen googlen, want ‘beerdiertje’ is nu mijn nieuwe favoriete woord. Echt he ik dacht het en jij zei het. Ik heb ook een beertjes ding. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 5 minuten geleden zei Evee: Haha kende je die niet? Dat zijn echt supermini beestjes die op een beertje lijken en echt belachelijke extreme temperaturen en leefomstandigheden aankunnen. Echte bikkels. Maar toch hebben ze een schattige naam. Edit: wikipedia weet meer! https://nl.wikipedia.org/wiki/Beerdiertjes Ew... ja en daar hield de schattigheid op... hoe kan zo'n griezelwezen nu beerdiertje heten.. wacht hij lijkt op een beer? Moet nog maar eens checken. Kon er niet goed naar kijken brr. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 Nee.. nee ik zie het niet.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mystique Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 Is ook een weinig flatterende foto, vanuit de slechtste hoek genomen. 😁 Ze zijn echt wel soort van schattig. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 De Bunny, haha. En als ze stout is heeft ze wel haar gewone naam, nou ja afgekort naar Win. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 Fluffy: Fluffeke, Fluffybaby, poepienijn, Flufje. Pip: Pippi, Pipje, Pippeke, Meisje, Meis. Als ik het over de konijnen heb noem ik ze meestal de nijnen of mijn schatjes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 32 minuten geleden zei mystique: Is ook een weinig flatterende foto, vanuit de slechtste hoek genomen. 😁 Ze zijn echt wel soort van schattig. Ok ik heb nu meer fotos bekeken. En ik kan zien waarom ze beerdiertjes heten. Ze hebben er wel wat van weg. Maar alle eigenschappen wat een beer schattig maakt missen ze. Zoals haar en ogen enz. Dus nog steeds niet schattig. Snap waarom sommigen het wel schattig-ish vinden. Wel cool dat het een erg sterk wezentje is dat ons allemaal zal overleven. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny Rosalie Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 Pontika noem ik meestal tika en soms tiektiek. Rosalie noemde ik meestal roos os roosje. Snuitje noemde ik vaak nuitje of nuutnuut.😅 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mystique Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 5 minuten geleden zei Boefje: Ok ik heb nu meer fotos bekeken. En ik kan zien waarom ze beerdiertjes heten. Ze hebben er wel wat van weg. Maar alle eigenschappen wat een beer schattig maakt missen ze. Zoals haar en ogen enz. Dus nog steeds niet schattig. Snap waarom sommigen het wel schattig-ish vinden. Wel cool dat het een erg sterk wezentje is dat ons allemaal zal overleven. 😁😁 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bammyflurry Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 De konijnen noemen we hier 'de reppies' (van rabbits 😆). Hubbel noem ik altijd Hubman en Lientje heet Pientje. De pleegkonijntjes zijn 'de kleintjes' of 'de meupies'. Georgia is 'kleine Meup' en Alexis heet 'Meupie' 😆😁 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 Ik heb nog eens even opgelet wat ik allemaal tegen ze zeg. Liefies, Schattapassiets, Knufs. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 20 minuten geleden zei Mira11: Schattapassiets Jooow moeilijk deze! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 Ik noem ze vooral "jochies" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 Ik noem ze meestal gewoon bij hun naam. Ik kijk vaak filmpjes van the bunny lady en zij legt uit dat konijnen hun naam kunnen leren herkennen mits die niet meer dan 2 lettergrepen heeft en je hem op dezelfde intonatie uitspreekt. Dat probeer ik dus ook wel te doen en Brownie reageert er ook meestal wel op. Ukkie niet, maar die volgt Brownie dus die komt dan ook 😂 Maar ik noem hem ook wel eens boefie en haar kleintje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 Die van mij denken dan volgens mij allemaal dat hun naam "eten" is. 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 26 minuten geleden zei Marjoleink: Die van mij denken dan volgens mij allemaal dat hun naam "eten" is. Hihi dat zullen er wel meer hebben, hier vast ook. Al roep ik hem ook voor aandacht of een spelletje, zodat hij hopelijk niet alleen maar eten denkt 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 februari 2021 Delen Geplaatst: 20 februari 2021 De nijnen. En Rummikub wordt afgekort tot Rummie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 20 februari 2021 Delen Geplaatst: 20 februari 2021 Het enige nadeel van de naam Billy is dat ik hem soms afkort tot Bil.. Vind ik niet zo lief klinken.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 20 februari 2021 Delen Geplaatst: 20 februari 2021 Ot was Schattepatattie en Sien noem ik vaak Flupke. Als we in huis praten over de konijnen hebben we het over de Rabbits. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 20 februari 2021 Delen Geplaatst: 20 februari 2021 32 minuten geleden zei Ot&Sien: Ot was Schattepatattie en Sien noem ik vaak Flupke. Als we in huis praten over de konijnen hebben we het over de Rabbits. Nu voel ik me een stuk normaler nu ik weet dat je Ot Schattepatattie noemde.😄 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten