Ga naar inhoud

Hoe noemen jullie je konijn?

hazelenties
 Delen

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Haha, ik had net mijn vriend aan de telefoon en we hadden het over die foto van een geflopte Lewis, zegt ie: “Ja, Lewis is ook echt een mooiweerbeer”. Dusss, Lewis heeft er weer een bijnaam bij: mooiweerbeer. 😄

Komt de inspiratie van de grote beren (ijsberen, grizzlyberen) of van de kleine beerdiertjes? Want ik ben echt fan van beerdiertjes, dat zijn bikkels!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Evee:

Komt de inspiratie van de grote beren (ijsberen, grizzlyberen) of van de kleine beerdiertjes? Want ik ben echt fan van beerdiertjes, dat zijn bikkels!

BEERDIERTJES!😆 Ik weet niet wat dat zijn, maar ik ga het meteen googlen, want ‘beerdiertje’ is nu mijn nieuwe favoriete woord.

• Haha 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Pablo&Lola:

BEERDIERTJES!😆 Ik weet niet wat dat zijn, maar ik ga het meteen googlen, want ‘beerdiertje’ is nu mijn nieuwe favoriete woord.

Haha kende je die niet? Dat zijn echt supermini beestjes die op een beertje lijken en echt belachelijke extreme temperaturen en leefomstandigheden aankunnen. Echte bikkels. Maar toch hebben ze een schattige naam.

Edit: wikipedia weet meer!

https://nl.wikipedia.org/wiki/Beerdiertjes

aangepast door Evee
  • Vind ik leuk 1
  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Evee:

Haha kende je die niet? Dat zijn echt supermini beestjes die op een beertje lijken en echt belachelijke extreme temperaturen en leefomstandigheden aankunnen. Echte bikkels. Maar toch hebben ze een schattige naam.

Edit: wikipedia weet meer!

https://nl.wikipedia.org/wiki/Beerdiertjes

Ew... ja en daar hield de schattigheid op... hoe kan zo'n griezelwezen nu beerdiertje heten.. wacht hij lijkt op een beer? Moet nog maar eens checken. Kon er niet goed naar kijken brr.

• Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei mystique:

Is ook een weinig flatterende foto, vanuit de slechtste hoek genomen. 😁 Ze zijn echt wel soort van schattig. 

Ok ik heb nu meer fotos bekeken. En ik kan zien waarom ze beerdiertjes heten. Ze hebben er wel wat van weg. Maar alle eigenschappen wat een beer schattig maakt missen ze. Zoals haar en ogen enz. Dus nog steeds niet schattig. Snap waarom sommigen het wel schattig-ish vinden. Wel cool dat het een erg sterk wezentje is dat ons allemaal zal overleven. 

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Boefje:

Ok ik heb nu meer fotos bekeken. En ik kan zien waarom ze beerdiertjes heten. Ze hebben er wel wat van weg. Maar alle eigenschappen wat een beer schattig maakt missen ze. Zoals haar en ogen enz. Dus nog steeds niet schattig. Snap waarom sommigen het wel schattig-ish vinden. Wel cool dat het een erg sterk wezentje is dat ons allemaal zal overleven. 

😁😁2ed202f46bf48b3631391f19e3739bab.jpg.318109a7947bc8df2d52c0d87c4e93ee.jpg

2ed202f46bf48b3631391f19e3739bab.jpg

• Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik noem ze meestal gewoon bij hun naam. Ik kijk vaak filmpjes van the bunny lady en zij legt uit dat konijnen hun naam kunnen leren herkennen mits die niet meer dan 2 lettergrepen heeft en je hem op dezelfde intonatie uitspreekt. Dat probeer ik dus ook wel te doen en Brownie reageert er ook meestal wel op. Ukkie niet, maar die volgt Brownie dus die komt dan ook 😂

Maar ik noem hem ook wel eens boefie en haar kleintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .