Ga naar inhoud

Terug van weggeweest

Bunny Rosalie
 Delen

Aanbevolen berichten

Na dat ik ongeveer anderhalve maand geleden "verdwenen" was ben ik weer terug. Omdat er in die tijd veel gebeurt is dit topic. 

De belangerijkste reden dat ik weg was is dat Rosalie overleden is. Bij het tweede bezoek aan de dierenarts was ze aangekomen. Helaas lag ze twee weken later dood in haar hok. Een echte oorzaak is niet gevonden maar ik ben bang dat ze toch EC had.

Wel heb ik weer een nieuw konijntje, ze heet Ποντικα (pontika) dat is grieks voot muis omdat ik haar koppie op dat van een muis vond lijken. Tika is een mix tussen een nhd en een kleurendwerg, hoewel ik vermoed dat ze een valse dwerg is omdat ze een stuk groter is dan de nhd van mijn zusje.

Hier nog een foto van Tika:

20210218_165531.thumb.jpg.a332a998bf37027e2d58df955f9dbfb0.jpg

aangepast door Bunny Rosalie
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Mira11:

Sterkte nog met het verlies van Rosalie. Ik hoop dat Pontika zich al een beetje thuis voelt. 

Volgens mij is ze nu wel gewent aan haar nieuwe plekje. De eerste week was ze wel erg gestrest. Ze was toen zelfs schijnzwanger. In het begin at ze ook wat minder nu is ze zelfs de eerste die zich meld voor eten.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .