Ga naar inhoud

Extra toilet neerzetten?

Aanbevolen berichten

Sinds Rummikub er is wordt er in het hok geplast en gekeuteld. Ben ik niet zo blij mee, want dat betekent meer schoonmaakwerk en in de zomer ook meer vieze luchtjes waar dan weer vliegen op af kunnen komen. 

Zou het werken als ik zondag met de grote schoonmaak op de plek waar vooral geplast wordt in het hok een extra wc neerzet met dezelfde vulling als in de andere wc? Dat ze netjes het op die wc gaan doen? Dan kan ik gewoon dagelijks die wc leeggooien. De wc in de ren wordt ook door beiden gebruikt, dus ze weten wel waar dat ding voor dient zeg maar. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb hetzelfde probleem sinds Ukkie erbij is hier. Nu ook een klein hoek wctje in het hok en nu gaat ze er doodleuk voor plassen en keutelen en sinds een aantal weken heeft ze daar ook de bovenverdieping aan toegevoegd. 😤

maar zou het zeker proberen en consequent alles wat er naast gaat wegscheppen en schoonmaken met azijn. Ik ben ook nog met die strijd bezig 😉 ze gebruikt het wctje iig wel.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, hier wordt inderdaad ook af en toe de verdieping gebruikt. Maar, gelukkig, vooral 1 vaste hoek van het hok. 

Die dikke billen van Rummie gaan nooit in zo’n hoektoilet passen, dus hier wordt het sowieso een gewone bak 😅

• Haha 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou het gewoon proberen! Niet geschoten is altijd mis 😄

Ik had hier het probleem dat er net naast de toiletbak een plekje was waar de heel tijd geplast werd. Had 't een paar keer goed schoongemaakt met azijn, maar dat hielp niet. Nu gewoon de hooiruif verplaatst dat ze vanuit dat ene hoekje niet meer hooi kunnen eten en wel echt in de toiletbak moeten zitten om erbij te kunnen en dat heeft geholpen 😂 Dus ik heb blijkbaar gewoon luie konijnen... 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou, ik had vanmiddag een wc in het hok gezet na de grote schoonmaak... Kliko komt het hok in gehuppeld, ziet die bak, pakt het bij de rand en kiepert ‘m om 🤣

Bak heeft 10 hele seconden gestaan. Dat was dus geen succes, hahahah. Ik schep wel extra dat hoekje leeg. 

• Haha 4
Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat deed Charlie in het begin ook met de toiletbak op de plek waar ik hem wilde hebben, toen heb ik er een aantal weken een stoeptegel in gelegd! Dan kreeg ze de bak niet van z'n plek, tot grote frustratie bij Charlie haha. 

Wel irritant met schoonmaken, maar het was een plek waar echt veel gekeuteld werd. Na een week heb ik toen de steen er uit gedaan, maar dat was te vroeg, de frustratie zat nog te hoog. Een paar weken later weer geprobeerd, en toen liet ze hem netjes staan 😂 

• Haha 2
Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 22-2-2021 at 07:58 zei Evee:

Dat deed Charlie in het begin ook met de toiletbak op de plek waar ik hem wilde hebben, toen heb ik er een aantal weken een stoeptegel in gelegd! Dan kreeg ze de bak niet van z'n plek, tot grote frustratie bij Charlie haha. 

Wel irritant met schoonmaken, maar het was een plek waar echt veel gekeuteld werd. Na een week heb ik toen de steen er uit gedaan, maar dat was te vroeg, de frustratie zat nog te hoog. Een paar weken later weer geprobeerd, en toen liet ze hem netjes staan 😂 

Dat heb ik ook nog overwogen ja. Heb nu alleen effe geen tegel. Ja, één van huge formaat. Die is net zo groot als de wc. En zwaarder dan het hok 😅

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .