Ga naar inhoud

Verzorgpony/paard gezocht VERZORGSTER AANGEBODEN (omgeving bij Hengelo, Overijssel)

Aanbevolen berichten

Hoii, ik heb al eerder een topic geopend waarin ik om tips vroeg. Nu vraag ik of er iemand is met een aangeboden verzorgpaard/pony.

Info over mij:
- Ben 1.60

- Ben 12 jaar oud

- 5 jaar paardenervaring 

- Kan helaas niet meer op a-pony's 

- Hou heel erg van springen en crossen

- Doet ook graag klusjes zoals uitmesten en de andere minder leuke klussen

- Wil 10 km fietsen.

Ik zie uit naar jullie reacties

Grtjs Mara

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk dat je dit beter op Marktplaats kunt zetten. Daar heb ik altijd mijn verzorgpony's en bijrijdpaarden op gevonden.

Ik vind overigens wel dat je te veel eisen stelt. Rijden is iets wat je in mijn ogen moet verdienen, het moet geen vereiste zijn. Verder zou ik dat springen en crossen ook weglaten, veel pony's waar iemand voor gezocht wordt kunnen dit juist niet meer vanwege blessures of te oud.

• Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
17 hours ago zei Ripley:

Ik denk dat je dit beter op Marktplaats kunt zetten. Daar heb ik altijd mijn verzorgpony's en bijrijdpaarden op gevonden.

Ik vind overigens wel dat je te veel eisen stelt. Rijden is iets wat je in mijn ogen moet verdienen, het moet geen vereiste zijn. Verder zou ik dat springen en crossen ook weglaten, veel pony's waar iemand voor gezocht wordt kunnen dit juist niet meer vanwege blessures of te oud.

Ja klopt ik hoef ook niet te rijden. Springen en crossen zijn gewoon mijn favoriete dingen. Dus als er een paard/pony is die dat kan zo dat super zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat snap ik, maar zet dat alsjeblieft niet in je advertentie.
Zeg gewoon dat je een verzorgpony zoekt, hoe oud je bent, hoeveel jaar ervaring met paarden je hebt en hoe ver je wilt fietsen. Geen verdere dingen erin zitten, als dingen die je leuk vind. Want dat verhaal over springen en crossen zou mij als eigenaar wel afschrikken.

Ga je het alleen doen? Gaat er een vriendin/ouder/zus/iemand anders mee? Dat zijn ook relevante dingen om te weten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .