Ga naar inhoud

Hoe zit het met de worteltjes en namen?

Aanbevolen berichten

Door berichten te plaatsen. Je hebt nog 1 bericht nodig om de rang Lamprei te krijgen.

Zie dit topic

Citaat

Aan de hand van hoeveel berichten je plaatst op bunnybunch krijg je een titel onder je naam.

Hieronder een overzicht van de titels en het aantal posts dat je er voor nodig hebt.

Titel - Aantal posts
0 Groentje
25 Lamprei
250 Keutelaar
500 Burchtenbouwer
1000 Wortelexpert
2500 Konijnoloog

Na 2500 berichten mag je ook een eigen titel kiezen.

Het aantal worteltjes onder je naam benadrukt ook welke forumrang je hebt. Bij groentje heb je een opgegeten worteltje, bij konijnoloog heb je vijf hele worteltjes.

Link naar bericht
Delen op andere sites
38 minuten geleden zei Rosinda:

Er waren eerst andere benamingen toch? Ik zie in oude topics met 5 wortels veel mensen met BunnyBunch verslaafde ofzoiets, of hebben al die mensen dezelfde aangepaste naam gekozen? 🤭

Klopt, in het begin waren het andere benamingen.  Ik denk dat het in 2013 of 2014 is aangepast naar de huidige benamingen.

• Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee wijzigde de titel naar Hoe zit het met de worteltjes en namen?

Dat is omdat mammafelina in 2012 lid is geworden van het forum, en die rang heeft behaald in het oude systeem. Pas als ze van rang wisselt, een rang hoger komt dus, of als ik het handmatig aanpas dan verandert dat naar de rangen die we nu hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 minuten geleden zei Evee:

Dat is omdat mammafelina in 2012 lid is geworden van het forum, en die rang heeft behaald in het oude systeem. Pas als ze van rang wisselt, een rang hoger komt dus, of als ik het handmatig aanpas dan verandert dat naar de rangen die we nu hebben.

Aha loopt nog een oud systeem doorheen dus. Nu ben je dus veel strenger met de rangnamen😉

Naja, doet er ook verder niet zoveel toe, flauwekul dingetje, vroeg het me gewoon af.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee hoor, ik ben niet strenger, het werkt precies nog hetzelfde, alleen met andere benamingen:

Volgens mij was het eerst iets van
BB newbie
BB hulpje
BB regular
BB trouwe ziel
BB verslaafde
En bij die laatste mocht je dan ook die titel weghalen en zelf iets kiezen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 hours ago zei Evee:

Jeetje is dat al zolang geleden?

In die periode is werkelijk alles wat fout kon gaan met mijn konijnen, fout gegaan.

Gelukkig een hoop bijgeleerd sindsdien, waardoor Fluffy en Pip het nu een stuk beter hebben dan stamper en snuffie toen....

• Vind ik leuk 1
  • Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
6 hours ago zei Evee:

Nee hoor, ik ben niet strenger, het werkt precies nog hetzelfde, alleen met andere benamingen:

Volgens mij was het eerst iets van
BB newbie
BB hulpje
BB regular
BB trouwe ziel
BB verslaafde
En bij die laatste mocht je dan ook die titel weghalen en zelf iets kiezen.

O zo, dacht dat je bedoelde dat iedereen toen zelf zijn naam mocht kiezen. Sorry verkeerd begrepen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .