Ga naar inhoud

speelgoed maken/kopen

bibi&bobo
 Delen

Aanbevolen berichten

Heb je deze al gezien? 

https://www.bunnybunch.nl/informatie/knutselen-voor-je-konijn-DIY

Hier is een wcrolletje gevuld met hooi (en eventueel kruiden erdoor) een succes. Zowel om neer te leggen als aan een touwtje op te hangen. Ook heb ik een juten zakje gemaakt met wat gaten erin die ik vul met hooi en kruiden en in de ren hang, vinden ze ook erg leuk. Kartonnen doos met wat gaten erin en eventueel hooi.

En het voerballetje is hier een groot succes uit de webshop hier en ook niet zo duur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

(Eier)doosjes met lekkers erin, ballenbak (doos met propjes, lapjes en lekkers kan net zo goed), groenten-slinger (moeten de konijnen voor op hun achterpootjes balanceren en zich goed uitrekken), lekkers onder een doek of in een opgerolde of opgevouwen doek, snuffelmat....

Onze moppies vinden alles leuk, ze doen ook graag mee met de intelligentiespelletjes voor de honden. Ik hou een paar net afgewassen spelletjes voor de moppies apart, want de honden maken die na een paar keer gebruiken best smerig met hun natte snoeten en tong. Ze snappen schuifjes, klepjes, dopjes/pionnen, lades, pedalen, draaimechanismen. En als het niet snel genoeg gaat dan smijten ze het hele spel gewoon om en meestal helpt dat! 😁

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

O ja en van die baby stapelbakjes die in elkaar kunnen en dan onder ieder bakje iets lekkers leggen. Dan moeten ze steeds het bakje eruit tillen met hun bek. Zag ik op een filmpje op pinterest en ze hadden het hier ook snel door (tenminste eentje dan, Ukkie kijkt liever toe hoe Brownie het werk doet 😉). Jammer dat ik het linkje hier niet mag delen. Ik zet ook weleens de bakjes naast elkaar op de grond met lekkers eronder verstopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .