Ga naar inhoud

Konijnen successen

Gijs en Luna
 Delen

Aanbevolen berichten

Leuke topic! Ik ben voornamelijk trots op het vertrouwen dat ik gewonnen heb bij ze. Brownie is echt megatam, komt als ik hem roep, springt op schoot, klimt op me. Maakt niet uit of ik op de grond, een stoel of op mijn hurken zit (of bezig ben om te gaan zitten🙈) Brownie komt direct op me gesprongen. 🥰 En nadat ik hem eens geleerd heb kusjes te geven voor een beloning, doet hij dat nu ook steeds voor aandacht of om zelf te bedelen 😉 en dan blijft hij nog even op zijn achterpootjes op schoot staan me schattig aankijken 😍

Ukkie kreeg ik als in het bos gedumpt konijntje dat bij de opvang was beland. Was extreem angstig, echt een zenuwpees en ze is nu toch ontspannen geworden. Ze komt naar ons toe, laat zich aaien en likt ons af. Ze is nog steeds wat op haar hoede, ik hoop dat we hier nog verder stappen in kunnen maken.

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Babbeltje en Knabbeltje08:

Misschien kan ik Babbel afleren om in te breken in de afgezette moestuin en Knabbel ook niet overal meer aan kan laten knagen (Maar ja, daarvoor heet ze zo)😉

Dit lijkt me best moeilijk want konijnen zijn van nature heel nieuwschierig dieren vooral als er eten in het spel komt😉 en met het knagen zou knaagspeeltjes kunnen geven. Tip: koop geen knaagsticks in de dierenwinkel want deze zijn heel droog en komen uit de fabriek een konijn heeft veel liever een tak uit het bos of park dat is namelijk onbehandeld hout

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Gijs en Luna:

Dit lijkt me best moeilijk want konijnen zijn van nature heel nieuwschierig dieren vooral als er eten in het spel komt😉 en met het knagen zou knaagspeeltjes kunnen geven. Tip: koop geen knaagsticks in de dierenwinkel want deze zijn heel droog en komen uit de fabriek een konijn heeft veel liever een tak uit het bos of park dat is namelijk onbehandeld hout

Nee dat kun je niet echt afleren, idd proberen te voorkomen. Goed afzetten, of een permanente ren waar ze niet uitkunnen 😉 en antiknaagstrips plaatsen waar ze niet op mogen knagen. En idd lekker verse wilgentakken en dergelijke of knaagspeelgoed uit de webshop hier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .