Ga naar inhoud

Geluidjes


hazelenties

Aanbevolen berichten

Hmm..geen idee.. ik ken wel wat konijnengeluidjes. Een beetje pieperig wat in mijn oren klinkt als een kippetje. Ik noem haar dan ook hey kippie. Dat geluidje maakt ze vaak als ze wat lekkers aan het eten is. Dan doen ze een zoemend geluidje wanneer ze opgewonden zijn. Een blazend trompet geluidje als ze boos zijn of bang. Vaak gepaard met een stampje. Gewoon een piep als ze pijn hebben. Maalgeluidjes als ze lekker genieten van knuffels. Piepgeluidjes als ze aan het snurken zijn. Het zwaar en snel ademend geluidje wanneer ze bang zijn. Dat spinnen weet ik zo niet. Is het niet een zoemgeluidje? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Jamesthebunnybutler:

Is het een rammetje?

Het klinkt mij als zoemen, dat doet een rammetje als hij "verliefd" is. Meestal in combinatie met achter een voedster aan rennen of rondjes om je voeten heen rennen. Maar ik weet niet of dat inderdaad is wat je bedoelt.

Hihi, dat zie ik Billy wel eens doen bij Saar! Echt een heel lief zoemend/brommend geluidje en maar rondjes om haar heen rennen. Saar kijkt hem dan echt aan van, wat doe jij nou weer gek.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Jamesthebunnybutler:

Is het een rammetje?

Het klinkt mij als zoemen, dat doet een rammetje als hij "verliefd" is. Meestal in combinatie met achter een voedster aan rennen of rondjes om je voeten heen rennen. Maar ik weet niet of dat inderdaad is wat je bedoelt.

Dat is niet persé een mannending hoor. Noellie doet het als ze eten krijgt en komt dan hard naar me toe gerend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noellie deed in het begin zelfs zoemend rondjes om mij heen rennen terwijl ik op de grond zat. Ze was gewoon zo blij dat ik haar had meegenomen. Kon zich uren vermaken in een kleine ruimte waar ze vooraf aan de koppeling zat door rondjes om haar bak te rennen en er in en uit te springen. Vond het echt aandoenlijk om te zien dat ze met zo weinig al blij kon zijn. Hihi. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .