Ga naar inhoud

Nieuw verblijf realiseren maar hoe? Tips gevraagd

mammafelina
 Delen

Aanbevolen berichten

9 hours ago zei Marjoleink:

Ga je ook gaas tegen de schutting doen, om te voorkomen dat ze die opeten, of ben je daar niet bang voor?

Ja, ook daar komt een stuk gaas. Misschien niet helemaal tot bovenaan maar zeker wel tot 1 meter hoogte. (Al denkt man lief dat het niet nodig is).

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag heb ik bij de bouwmarkt ophoog zand gehaald als ondergrond om op te straten en konijnen gaas gekocht. Eerst wilde ik vogelgaas omdat dat goedkoper was, maar de draaddikte was maar 0,65 mm, dat leek me een beetje dun dus ben ik voor konijnengaas gegaan, deze heeft een draaddikte van 1,45 mm en voelt ook veel steviger aan.

We hebben ook straatstenen en ik heb net de dogvilla besteld.

Morgen samen met manlief hout halen en misschien ook gelijk de golfplaten voor op het dak.

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag niet heel veel aan de konijnen ren gedaan maar even wat quality time met mijn man gepakt dus lekker een fietstocht van 38 km gemaakt, de laatste kilometers waren voor mij echt loodzwaar, maar ik heb het gehaald.

Daarna samen naar de bouwmarkt om nog wat extra hout te halen. Vandaag dus alleen de deur voor in de ren gemaakt.

De tegels die we zelf hadden waren lang niet genoeg voor 5m2, dus net ruim 50 tegels opgehaald en naar de tuin gesjouwd met man en zoon.

Nu ben ik gesloopt en doe ik niks meer vandaag. Als het morgen mee valt met de regen kunnen we misschien een beginnetje maken met straten.

Ik mopper vaak discussie met mijn man over de konijnen, maar nu ben ik super trots op hem! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei mammafelina:

Vandaag niet heel veel aan de konijnen ren gedaan maar even wat quality time met mijn man gepakt dus lekker een fietstocht van 38 km gemaakt, de laatste kilometers waren voor mij echt loodzwaar, maar ik heb het gehaald.

Daarna samen naar de bouwmarkt om nog wat extra hout te halen. Vandaag dus alleen de deur voor in de ren gemaakt.

De tegels die we zelf hadden waren lang niet genoeg voor 5m2, dus net ruim 50 tegels opgehaald en naar de tuin gesjouwd met man en zoon.

Nu ben ik gesloopt en doe ik niks meer vandaag. Als het morgen mee valt met de regen kunnen we misschien een beginnetje maken met straten.

Ik mopper vaak discussie met mijn man over de konijnen, maar nu ben ik super trots op hem! 

Quality time heb je soms ook nodig. We willen alles behalve dat je in de put geraakt natuurlijk!

38 km, niet mis. Chapeau! 👍🏻

En na die 38 km nog hout gehaald en tegels gesjouwd! Wow, jou dag was ook goed gevuld. 

Hopen dat het weer morgen een beetje meezit en dan kun je weer verder werken. Korte mette ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Eefje:

Wauw wat een verbetering zeg! Niet alleen voor de konijnen, zeker ook voor jezelf zo veel fijner. Echt mooi geworden zo 😍.

Thanks! Ik ben er nu al zo ongelofelijk blij mee en volgens mij is hij ook goedgekeurd door de bewoners 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .