Koosje 1448 Geplaatst: 9 februari Delen Geplaatst: 9 februari (aangepast) Het zijn en blijven leuke vogeltjes. Zojuist in het buitengebied gefotografeerd. 9 februari aangepast door Koosje 6 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BaasjevanBrownie 306 Geplaatst: 9 februari Delen Geplaatst: 9 februari Leuk, wij hebben nu ook een roodborstje en merel die hier de halve dag van de vetbollen eten, zo leuk! Behalve aan de konijntje is het met deze kou ook goed om aan de vogeltjes te denken 🙂 2 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
JokeC 1028 Geplaatst: 9 februari Delen Geplaatst: 9 februari Ook die kleine prutvogeltjes zitten toch zo prachtig en perfect in elkaar. Dat is toch knap van de natuur dat zo'n verenpakje naadloos een wind-en waterdichte warme bescherming biedt aan het vogeltje. Mooi plaatje weer, Koosje. 👍 2 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Babbeltje en Knabbeltje08 112 Geplaatst: 9 februari Delen Geplaatst: 9 februari Inderdaad! Wat een mooie, minuscule diertjes zijn het toch. Wij strooien ook vogelvoer dus komen vogels gezellig even buurten, maar Knabbel vindt het geloof ik heel leuk om ze weg te jagen 🤷♀️ hij rent ze altijd achterna! 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ripley 180 Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari Leuk! Afgelopen zomer toen we in de caravan woonden zat er daar ook 1, die kwam gewoon elke ochtend rondscharrelen in de voortent terwijl ik daar zat. Ook als je buiten zat kwam ze op het hek achter mijn stoel zitten. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.