Ga naar inhoud

Door de kou naar de dierenarts


LeonJolie

Aanbevolen berichten

Goedendag,

 

Afgelopen dinsdag is mijn voedster gesteriliseerd. Nu moet ze aankomende vrijdag terug naar DA voor controle.

 

Echter is het een binnenkonijn en wordt het vrijdag -7. Is het dan wel verstandig dat ik zo'n 5 a 10 max 15 minuten met haar door de kou naar de DA loop? Natuurlijk zit er een lekker kleedje in haar mandje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedendag,

 

Afgelopen dinsdag is mijn voedster gesteriliseerd. Nu moet ze aankomende vrijdag terug naar DA voor controle.

 

Echter is het een binnenkonijn en wordt het vrijdag -7. Is het dan wel verstandig dat ik zo'n 5 a 10 max 15 minuten met haar door de kou naar de DA loop? Natuurlijk zit er een lekker kleedje in haar mandje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met veel stro en een snugglesafe kan het wel, maar ik zou het zelf niet doen voor niet noodzakelijke dingen die ook prima uitgesteld kunnen worden. Aangezien ik nooit een controle heb gehad na castratie van een voedster lijkt dat me niet noodzakelijk 😊. Tenzij je zelf ziet dat er iets mis is.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen noodzakelijke afspraak lijkt mij. Als je de wond zelf controleert en er een foto van maakt voor de dierenarts dan is dat toch prima? Ze eet, drinkt, plast en keutelt goed? Ze is opgewekt en actief genoeg? Zonder vrieskou, gevaarlijke wegen en corona lijkt het me al onnodige stress voor je voedstertje om 4 dagen na de operatie en narcose weer naar de dierenarts te moeten. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .