Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi ik ga mezelf even voorstellen🙋🏼‍♀️
ik ben Snuffy en ik ben een voedster van 2 jaar oud

ik ben op 25 januari 2 geworden en dan zou je denken joh ben je in dit koude weer geboren? Dat klopt!

Waar ze mij hebben gekocht zeggen ze dat ik een dwergkonijn ben maar ik lijk meer op een bruine hollander!

hier nog even een mooie foto van mij😋

9436FCF5-498C-466E-B3FF-52ABA0699DE7.jpeg

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi, welkom om het forum! Mooi beestje! Ziet er idd uit als een Hollander, zeker geen dwergkonijn. Maarja dat zeggen helaas veel dierenwinkels bij ieder konijn... 

Heeft Snuffy ook een vriendje? Want helaas vertellen de dierenwinkels ook vaak niet dat konijnen groepsdieren zijn..

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 maand later...
18 hours ago zei Snuffythebunny:

@BaasjevanBrownie helaas heeft ze geen vriendje, ookal smeek ik het mn ouders toch mag ht niet💔

Een vriendje is geen luxe, maar echt een voorwaarde voor een konijn. Een basisbehoefte. Konijnen zijn groepsdieren en hebben echt een maatje nodig, anders zijn ze heel ongelukkig. 

Laat anders je vader even dit artikel lezen:

https://www.bunnybunch.nl/informatie/konijn-samen-alleen

En als hij het echt niet wilt, denk ik dat je beter je konijntje naar een opvang kunt brengen, zodat hij wel een vriendje kan krijgen. Ik snap dat dat heel verdrietig is en je dat niet wilt, maar anders is je konijn niet gelukkig.

• Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .