Annasbeestenbende Geplaatst: 7 februari 2021 Delen Geplaatst: 7 februari 2021 (aangepast) Als iemand een (voor een 12 jarige) betaalbaar hok ziet op marktplaats ofzo is de atvertentie welkom! (als het niet te duur is willen mijn ouders vast wel meebetalen) 7 februari 2021 aangepast door Annasbeestenbende Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 februari 2021 Delen Geplaatst: 7 februari 2021 ik heb je bericht even een eigen topic gegeven, ik weet zeker dat er forumleden zijn die je willen helpen zoeken! Moet het nog in een bepaalde regio zijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 7 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2021 Dit hoeft niet hoor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 7 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2021 33 minuten geleden zei Evee: ik heb je bericht even een eigen topic gegeven, ik weet zeker dat er forumleden zijn die je willen helpen zoeken! Moet het nog in een bepaalde regio zijn? Liever niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 7 februari 2021 Delen Geplaatst: 7 februari 2021 Ik snap het niet. Moet het niet in een bepaalde regio zijn? Of wil je niet dat we helpen zoeken? Maar wat is dan de bedoeling van je bericht? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 februari 2021 Delen Geplaatst: 7 februari 2021 Het stond in het topic over wintermaatregelen, dat is niet echt de plek voor het zoeken van een konijnenhok, vandaar dat ik het bericht naar huisvesting verplaatst heb. Ik weet ook niet wat je bedoelt met liever niet? Liever toch geen hulp met zoeken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 7 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2021 Ik wil liever geen hulp met zoeken Ik dacht dat als iemand toevallig een linkje zag hij/zij dat naar mij op kon sturen. Ik ben er niet echt actief naar opzoek. Ze redden het voorlopig prima, in September krijgen ze een gloednieuw hok en als er toevallig een goedkoop hok in de buurt staat is dat mooi meegenomen.😅😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 8 februari 2021 Delen Geplaatst: 8 februari 2021 Wil je dat ik het topic op slot doe? Mocht je toch hulp willen dan is het wel handig dat je bijv. de provincie(s) vermeld waarin je zoekt. Dat is globaal genoeg om niet al te privacy gevoelig te zijn, maar specifiek genoeg om te kunnen helpen in een bepaalde regio iets te zoeken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 8 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2021 Kan de topic verwijderd worden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 8 februari 2021 Delen Geplaatst: 8 februari 2021 (aangepast) Ik woon in Drenthe en ik heb hier een prima hok staan waar wel de bodem uit is. Opzich is het een kwestie van een paar planken erin slaan. Dakk zit ook los, maar dat is ook wel makkelijke te fiksen. Van mij mag je 'm gratis hebben alleen gok ik dat je niet in de buurt van Drenthe woont. Zo ziet die er nieuw uit. 8 februari 2021 aangepast door pakyakker 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 8 februari 2021 Delen Geplaatst: 8 februari 2021 Wat een schattig hok! (Sorry, moest ik even kwijt 😊🥰) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 8 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2021 10 hours ago zei Annasbeestenbende: Kan de topic verwijderd worden? @Evee? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 8 februari 2021 Delen Geplaatst: 8 februari 2021 Nee, we kunnen het wel sluiten als je wilt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten