Ga naar inhoud

Op zoek naar een betaalbaar konijnenhok

Annasbeestenbende
 Delen

Aanbevolen berichten

Het stond in het topic over wintermaatregelen, dat is niet echt de plek voor het zoeken van een konijnenhok, vandaar dat ik het bericht naar huisvesting verplaatst heb. Ik weet ook niet wat je bedoelt met liever niet? Liever toch geen hulp met zoeken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil liever geen hulp met zoeken 

Ik dacht dat als iemand toevallig een linkje zag hij/zij dat naar mij op kon sturen. Ik ben er niet echt actief naar opzoek. Ze redden het voorlopig prima, in September krijgen ze een gloednieuw hok en als er toevallig een goedkoop hok in de buurt staat is dat mooi meegenomen.😅😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je dat ik het topic op slot doe?

Mocht je toch hulp willen dan is het wel handig dat je bijv. de provincie(s) vermeld waarin je zoekt. Dat is globaal genoeg om niet al te privacy gevoelig te zijn, maar specifiek genoeg om te kunnen helpen in een bepaalde regio iets te zoeken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon in Drenthe en ik heb hier een prima hok staan waar wel de bodem uit is. Opzich is het een kwestie van een paar planken erin slaan. Dakk zit ook los, maar dat is ook wel makkelijke te fiksen. Van mij mag je 'm gratis hebben alleen gok ik dat je niet in de buurt van Drenthe woont. Zo ziet die er nieuw uit.

Afbeeldingsresultaat voor beeztees hok

aangepast door pakyakker
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .