Ga naar inhoud

De opvoeding van Kiki


Eefje

Aanbevolen berichten

Dankjulliewel allemaal!! 

Vandaag om half vijf breng ik ze naar Lonneke, morgen koppelen. Duimen maar! 

 

@Dolliezei wat liefs dat erg helpt. Ze zei dat als het toch niet lukt, wij onszelf als pleeggezin moeten zien dat haar de best mogelijke start voor de rest van haar leven heeft gegeven. Niet als baasjes die een konijn afstaan. ❤️

 

Vrijdag wordt een regeldag, dan gaat de bank weg en komt het bureau, stoel en beeldscherm. Morgen ga ik twee catcubes ophalen, hebben we straks mooi ruimte voor. Blauw en wit, past perfect in de kamer! Dan grote schoonmaak en een lik verf over wat stukken muur die vies en beschadigd zijn, mijn mooie kast even voorzien van hoekprofielen onderin. Straks een waar werk/konijnenparadijs. 

 

  • Vind ik leuk 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ontzettend lieve woorden en heeft ze ook helemaal gelijk in! Lekker dat je komende dagen dan ook wat om handen hebt om je ruimte te gaan aanpassen, lijdt hopelijk een beetje af want zal stiekem wel spannend zijn 🤭 We gaan allemaal voor je duimen op een nieuwe geslaagde koppeling! ❤️

  • Vind ik leuk 1
  • Mee eens! 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago zei Eefje:

 

@Dolliezei wat liefs dat erg helpt. Ze zei dat als het toch niet lukt, wij onszelf als pleeggezin moeten zien dat haar de best mogelijke start voor de rest van haar leven heeft gegeven. Niet als baasjes die een konijn afstaan. ❤️

 

 

Dat is inderdaad een mooie insteek. Lief.

 

En fijn dat je deze week in thuis wat om handen hebt. Zo wordt het sowieso anders, wie Gijs ook mee terug naar huis neemt. 

  • Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze net weggebracht, Lonneke is nuchter en positief, zegt dat ze wel vaker relatietherapie heeft gedaan en het heel vaak wel lukt. Ze krijgen een hele grote geïmproviseerde ruimte voor de koppeling om frustratie daarover te vermijden. Morgen gaan ze daar in en geen nieuws is goed nieuws, dus ik hoop dat ik even niks hoor. En ik kreeg complimenten voor hoe goed Kiki er uit ziet. Veel mooier in haar vachtje en volgens Lonneke nog wat gegroeid. Afwachten maar 🤞

  • Vind ik leuk 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had al gekscherend aan m'n vriend voorgesteld dat als 't niet mocht lukken met de koppeling van Gijs en Kiki, dat we jouw Kiki en mijn Saar misschien konden omruilen. 🤪😬😂 Maar m'n vriend vond 't geen goed idee, hij vindt Saar veels te lief en kan haar niet meer missen 😅

aangepast door Miekmoek
dt XD
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Miekmoek:

Ik had al gekscherend aan m'n vriend voorgesteld dat als 't niet mocht lukken met de koppeling van Gijs en Kiki, dat we jouw Kiki en mijn Saar misschien konden omruilen. 🤪😬😂 Maar m'n vriend vond 't geen goed idee, hij vindt Saar veels te lief en kan haar niet meer missen 😅

Kiki is ook heeeeeel lief hoor 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .