Ga naar inhoud

Konijn waarschijnlijk in laten slapen


Marijke Kromwijk

Aanbevolen berichten

Mijn voedster Baby van 7.5 eet sinds 5 dagen niet meer.

Altijd goed gegeten.

Gister is ze een dagje bij de dierenarts geweest, dwangvoeding mee naar huis en drie verschillende medicijnen.

 

Alleen ze laat het in haar mond en slikt het niet door 😞

is nog wel schoon en trekt af en toe een sprintje.

Vandaag belde de dierenarts en die vertelde  een bult te hebben gevoeld die er niet hoorde. Savonds zat de bult er nog, dus was geen voeding. Ze denkt dat het kanker is.

Overmorgen op controle en als het dan niet beter is word ze waarschijnlijk ingeslapen 😞

 

 

Ze laat Teddy achter en heb een ander koppel.

Heb altijd een nieuw maatje gehaald (ze staan binnen) maar aangezien we een kinderwens hebben en er op een gegeven moment ruimte moet komen heb ik besloten geen nieuwe erbij te nemen. Wat een rot situatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is ze niet gecastreerd? Is opereren op dit punt nog een optie of is ze daar te zwak voor? Je zou dat eventueel nog kunnen overwegen als laatste optie, en mocht het niet meer te doen zijn, dat ze haar dan vanuit de narcose in laten slapen. 

Hoe dan ook, het is inderdaad een rotsituatie en ik wens je veel sterkte toe. 

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ging langzaam weer goed met Baby, afgelopen twee dagen ging ze hard achteruit. Heel bol buikje. Bleek vol met gas te zitten, dierenarts vond het niet eerlijk haar langer te laten lijden. Anders was ze een dezer dagen zelf te komen overlijden op een pijnlijke manier.

 

Haar maatje Teddy was al ziek (culicuni) maar die krijgt dit er ook nog eens boven op. Hopelijk komt het goed 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .