Okki Geplaatst: 26 januari 2021 Delen Geplaatst: 26 januari 2021 Hebben jullie konijnen ook van die mooie kapsels? Zoetje gaat vandaag voor coupe stopcontact. Hierbij horen de oren niet zichtbaar te zijn. 2 8 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 26 januari 2021 Delen Geplaatst: 26 januari 2021 Ahh schattig konijntje zeg @Okki!! Weet niet helemaal of dit coupe stopcontact is, maar ik denk coupe windhoos 😆 2 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 26 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2021 Hihi, coupe windhoos is ook leuk!! En schattig! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 26 januari 2021 Delen Geplaatst: 26 januari 2021 Dan vallen de konijnen met een normale vacht toch mooi naast deze leuke "wedstrijd" , want hun haar zit altijd goed! Leuke foto's bij een leuk onderwerp trouwens! 1 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 januari 2021 Delen Geplaatst: 26 januari 2021 2 minuten geleden zei JokeC: Dan vallen de konijnen met een normale vacht toch mooi naast deze leuke "wedstrijd" , want hun haar zit altijd goed! Leuke foto's bij een leuk onderwerp trouwens! Nou, Joris kan behoorlijk rare kapsels hebben voor een kortharig konijn! 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 26 januari 2021 Delen Geplaatst: 26 januari 2021 Bewijs? 😁 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 januari 2021 Delen Geplaatst: 26 januari 2021 Ik weet dat ik wel betere heb, maar zo snel kan ik alleen deze vinden! 2 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 26 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2021 17 minuten geleden zei Evee: Ik weet dat ik wel betere heb, maar zo snel kan ik alleen deze vinden! Out-of-bed coupe? 🤣 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 januari 2021 Delen Geplaatst: 26 januari 2021 Zojuist zei Okki: Out-of-bed coupe? 🤣 Of windkracht 10 😅 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 26 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2021 Ik heb van Wannes ook nog ergens een foto met coupe zijwind, maar die zit ergens ver weg in mijn archieven. Binnenkort eens opzoeken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 26 januari 2021 Delen Geplaatst: 26 januari 2021 Punky heeft een baard! 4 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 26 januari 2021 Delen Geplaatst: 26 januari 2021 En hij hangt aan een trapeze aan het plafond? 🤣 Wel een mooie baard, hoor! 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 26 januari 2021 Delen Geplaatst: 26 januari 2021 Het is geen konijn maaaaar.......,de cavia van mijn vriendin (de cavia heet knabbel) 3 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 26 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2021 1 minuut geleden zei Annasbeestenbende: Het is geen konijn maaaaar.......,de cavia van mijn vriendin (de cavia heet knabbel) Dat is ook zo'n out-of-bed look! 🤣🤣 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 26 januari 2021 Delen Geplaatst: 26 januari 2021 @Annasbeestenbende Hè leuk! Mijn konijn heet ook Knabbel, boks😛👊 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 26 januari 2021 Delen Geplaatst: 26 januari 2021 2 minuten geleden zei Okki: Dat is ook zo'n out-of-bed look! 🤣🤣 Dat klopt 😅😂🤣 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 26 januari 2021 Delen Geplaatst: 26 januari 2021 1 minuut geleden zei Babbeltje en Knabbeltje08: @Annasbeestenbende Hè leuk! Mijn konijn heet ook Knabbel, boks😛👊 1 minuut geleden zei Babbeltje en Knabbeltje08: @Annasbeestenbende Hè leuk! Mijn konijn heet ook Knabbel, boks😛👊 Boks! 👊🏻 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 26 januari 2021 Delen Geplaatst: 26 januari 2021 Mijn konijnen kunnen ook een ontzettend raar kapsel krijgen. In de winter krijgen ze zó'n dikke wintervacht dat mijn rammetje Fendi een soort van "snor" lijkt te hebben, en dat wilde kapsel van hem wordt er ook niet beter op 😁 Als er een hevige wind staat, zie je alleen nog een bosje bewegend haar. 1 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 26 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2021 2 uur geleden zei Bambi&Fendi: Mijn konijnen kunnen ook een ontzettend raar kapsel krijgen. In de winter krijgen ze zó'n dikke wintervacht dat mijn rammetje Fendi een soort van "snor" lijkt te hebben, en dat wilde kapsel van hem wordt er ook niet beter op 😁 Als er een hevige wind staat, zie je alleen nog een bosje bewegend haar. Geweldig! 🤣🤣🤣 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 27 januari 2021 Delen Geplaatst: 27 januari 2021 De snor van Pluisje. 3 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 januari 2021 Delen Geplaatst: 27 januari 2021 Ik vind dat matje in de nek ook wel hip bij pluisje, of lijkt dat maar zo op de foto 🤣 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 27 januari 2021 Delen Geplaatst: 27 januari 2021 Klopt goed gezien, ze had ook een lekker hip matje in haar nek.😂 Dat jaar van de foto was het echt extreem, het verschilde nogal per jaar hoe ze in haar vacht zat. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 27 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2021 Op 26-1-2021 at 15:09 zei Okki: Ik heb van Wannes ook nog ergens een foto met coupe zijwind, maar die zit ergens ver weg in mijn archieven. Binnenkort eens opzoeken. Gevonden! Het was alleen geen zijwind, maar tegenwind...😜 1 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 27 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2021 2 uur geleden zei pakyakker: De snor van Pluisje. Echt grappig! 🤣🤣 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 27 januari 2021 Delen Geplaatst: 27 januari 2021 Intens, wat een wind moet dat zijn geweest 😃 schattig konijntje🥰 3 uur geleden zei Okki: Gevonden! Het was alleen geen zijwind, maar tegenwind...😜 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten