Ga naar inhoud

Stro + hooi in nachthok?

Maudt
 Delen

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

Ik doe eigenlijk altijd stro en hooi in het nachthok van mijn konijnen. Nu poepen ze hier ook. Plassen gelukkig minimaal maar ook wel wat. Volgens mij is het zo dat konijnen keutelen waar ze eten (weet ik even niet zeker). Vandaar de keutels gok ig. Nu vroeg ik mij af wat jullie in het nachthok leggen? Alleen stro of stro en hooi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er hooi en stro in liggen. Omdat ze in de winter toch wel veel tijd in de schuilhokken doorbrengen, vind ik het erg belangrijk dat daar ook gewoon voedsel (hooi dus) te vinden is. Dan maar een paar keer meer verschonen. Hoewel de keutels hier heel erg mee vallen in de schuilhokken. Alleen als het echt een paar dagen regent liggen er wel eens wat.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook stro en hooi in het nachthok, mijn konijnen zitten de laatste tijd vaker in hun nachthok, dus vind ik het een fijn idee dat ze daar ook hooi kunnen eten. Gelukkig plassen en keutelen ze daar niet. Voor de rest hebben ze hooi in beide toilet bakken, mijn verblijf is nogal onhandig dus ik kan helaas geen ruiven ophangen. Van het voorjaar gaat mijn man een ander verblijf voor ze maken.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .