BaasjevanBrownie Geplaatst: 11 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2021 Zojuist zei Mira11: Vanwege mijn gezondheid kan ik ook helaas geen kinderen krijgen. Dus ik snap precies wat je bedoeld. Nu heb ik geen konijnen ipv kinderen. Ik ben altijd dierengek geweest. Mijn vader zegt nog altijd: als we je je gang hadden laten gaan had je een hele dierentuin gehad toen je kind was. Daar had hij wel gelijk in. 😄 Aah wat rot voor je, wij hebben iig nog een beetje hoop. Klopt, hier ook zeker niet als vervanging. Ik had als kind al konijnen en idd ook altijd dierengek geweest al. Maar het helpt wel me op de been houden en geeft toch een stukje invulling en liefde. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 12 februari 2021 Delen Geplaatst: 12 februari 2021 (aangepast) Sorry,Ik zal mijn vraag in een ander topic zetten 🙂😊 12 februari 2021 aangepast door Babbeltje en Knabbeltje08 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 12 februari 2021 Delen Geplaatst: 12 februari 2021 Samen lekker chillen. 🥰 10 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 februari 2021 Delen Geplaatst: 12 februari 2021 aww wat een lieve foto 🥰 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten