Ga naar inhoud

Dilemma's

Babbeltje en Knabbeltje08
 Delen

Aanbevolen berichten

• 2 maanden later...

Geen van beide? haha dat is geen optie in dit topic vrees ik. Dan de elsevier maar. 

Als je de rest van je leven maar één soort voedsel kan eten, en je moet kiezen tussen elke dag boerenkoolstamppot of elke dag hutspot, wat kies je dan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, To van de Veluwe zei:

Mmm beide erg lekker maar het hangt er ook vanaf hoe het klaar gemaakt wordt. Misschien toch hutspot omdat daar klapstuk doorgaat en spekjes door de boerenkool elke dag trekt me ook niet zo en elke dag worst: nee.

Een konijn met hangoren of een konijn met staande oren?

Ik doe geen klapstuk door de hutspot hoor. En bij hutspot en boerenkool eet ik allebei rookworst.

Maakt me niet uit, als het konijntje maar bij zijn maatje past. Als ik echt moet kiezen, misschien toch staande oren want hangoren hebben geloof ik wat vaker hoorproblemen.

Een konijn weg of twee konijnen erbij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Okki zei:

IJsland!

Dat was inderdaad een supervakantie en weinig verkeer op de weg!

Dat is wel een heel erg groot dilemma. Liever die beer want dan kan ik proberen een boom in te klimmen of met takken te zwaaien en te slaan.

Bungeejumpen of met een wingsuit vliegen.

Ps. Pas stond er in de pers dat er één verongelukt was. Er stond: wingsuitvlieger verongelukt en ik las:

wings uitvlieger. 😞

Mijn vader maakte vroeger eens een kruiswoordpuzzel en vroeg aan ons: wat is toch een inkeping.

Hij sprak het uit als inkuping

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Okki zei:

bommelding

Dat heb ik vroeger ook een keer verkeerd gelezen. Dat woord had ik er ook nog bij willen zetten pas. We hebben dus wat dingen gemeenschappelijk!!!

Ik heb liever een inkeping (pleistertje erop en over) Weet je dat bij kloofjes het heel goed werkt om er leukoplast op te doen? Het kloofje wordt dan week en zacht en gaat aan elkaar zitten. Je pijn is snel weg en als de pleister eraf valt, is de kloof genezen.

Leukoplast of Hansaplast?

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .