To van de Veluwe Geplaatst: 20 oktober 2022 Delen Geplaatst: 20 oktober 2022 altijd twee uur te vroeg zijn, want een uur te laat is ook al wat. Bij artsen ben ik altijd ruim op tijd maar ze laten je - vooral in poli's - vaak maar wachten. Libelle of Elsevier Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 10 januari Delen Geplaatst: 10 januari Geen van beide? haha dat is geen optie in dit topic vrees ik. Dan de elsevier maar. Als je de rest van je leven maar één soort voedsel kan eten, en je moet kiezen tussen elke dag boerenkoolstamppot of elke dag hutspot, wat kies je dan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 10 januari Delen Geplaatst: 10 januari Mmm beide erg lekker maar het hangt er ook vanaf hoe het klaar gemaakt wordt. Misschien toch hutspot omdat daar klapstuk doorgaat en spekjes door de boerenkool elke dag trekt me ook niet zo en elke dag worst: nee. Een konijn met hangoren of een konijn met staande oren? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 10 januari Delen Geplaatst: 10 januari 56 minuten geleden, To van de Veluwe zei: Mmm beide erg lekker maar het hangt er ook vanaf hoe het klaar gemaakt wordt. Misschien toch hutspot omdat daar klapstuk doorgaat en spekjes door de boerenkool elke dag trekt me ook niet zo en elke dag worst: nee. Een konijn met hangoren of een konijn met staande oren? Ik doe geen klapstuk door de hutspot hoor. En bij hutspot en boerenkool eet ik allebei rookworst. Maakt me niet uit, als het konijntje maar bij zijn maatje past. Als ik echt moet kiezen, misschien toch staande oren want hangoren hebben geloof ik wat vaker hoorproblemen. Een konijn weg of twee konijnen erbij? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Twee konijnen erbij. Vakantie in IJsland of in Zuid-Afrika? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari IJsland! Zwemmen of schaatsen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Schaatsen! In een zwembad is het zo druk geel of groen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari groen Pasen of koningsdag Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Koningsdag Kraampje op kleedjesmarkt hebben of rondstruinen tussen kraampjes op kleedjesmarkt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari rondstruinen tussen de kraampjes. Strandvakantie of wintersport? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Wintersport, ik woon al dicht bij een strand. Kattenmens of hondenmens (naast het zijn van een konijnenmens natuurlijk)? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Ik ben meer een kattenmens. Dat wist ik niet, tot we Molly hadden 🥰 🥵 of 🥶 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Liever te warm dan te koud. Gebeten worden door een haai terwijl je zwemt of aangevallen worden door een beer terwijl je in het bos loopt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari 10 uren geleden, Okki zei: IJsland! Dat was inderdaad een supervakantie en weinig verkeer op de weg! Dat is wel een heel erg groot dilemma. Liever die beer want dan kan ik proberen een boom in te klimmen of met takken te zwaaien en te slaan. Bungeejumpen of met een wingsuit vliegen. Ps. Pas stond er in de pers dat er één verongelukt was. Er stond: wingsuitvlieger verongelukt en ik las: wings uitvlieger. 😞 Mijn vader maakte vroeger eens een kruiswoordpuzzel en vroeg aan ons: wat is toch een inkeping. Hij sprak het uit als inkuping Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Met een wingsuit vliegen, maar het lijkt me allebei doodeng. Een inkepinkje of een bommelding? 😜 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari 33 minuten geleden, Okki zei: bommelding Dat heb ik vroeger ook een keer verkeerd gelezen. Dat woord had ik er ook nog bij willen zetten pas. We hebben dus wat dingen gemeenschappelijk!!! Ik heb liever een inkeping (pleistertje erop en over) Weet je dat bij kloofjes het heel goed werkt om er leukoplast op te doen? Het kloofje wordt dan week en zacht en gaat aan elkaar zitten. Je pijn is snel weg en als de pleister eraf valt, is de kloof genezen. Leukoplast of Hansaplast? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Liever een inkepinkje 🤪 onesie of linnen zijden pyjama Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari O, tegelijk 😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari (aangepast) Onesie! De volgende mag reageren op Hansaplast of Leukoplast? 13 januari aangepast door To van de Veluwe Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Leukoplast, want dat is 'leuk op last'! Wierook of geurkaarsen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Geurkaarsen Hyacintbol of of hippeastrum 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Hyacintbol, ruikt zo lekker! Digitale klok of klok met wijzers? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Klok met wijzers. Anders moet je altijd omrekenen. Dus analoog. Bad of douche? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 14 januari Delen Geplaatst: 14 januari Bad! Ik heb geen bad, maar dat xou ik wel graag willen. Shorttrack of langebaanschaatsen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 14 januari Delen Geplaatst: 14 januari 7 uren geleden, Okki zei: Bad! Ik heb geen bad, maar dat zou ik wel graag willen. Wij hebben er een en ook met bubbels. Maar de praktijk is dat je eerder onder de douche gaat. Het kost veel tijd. Wilgenboom of berkenboom? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten