Miekmoek Geplaatst: 7 oktober 2022 Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 Eigenlijk de lente, maar dan zou ik dus voor de zomer kiezen. Opstaan of naar bed toe gaan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 7 oktober 2022 Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 Eigenlijk geen van beiden. Ik ben een avondmens maar dat hele ritueel van tandenpoetsen etc. opstaan vind ik ook niet leuk. Haha. Laat ik kiezen voor opstaan. Een mens mag dankbaar zijn dat hij op kan staan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 10 oktober 2022 Delen Geplaatst: 10 oktober 2022 Op 7-10-2022 om 20:53, To van de Veluwe zei: Eigenlijk geen van beiden. Ik ben een avondmens maar dat hele ritueel van tandenpoetsen etc. opstaan vind ik ook niet leuk. Haha. Laat ik kiezen voor opstaan. Een mens mag dankbaar zijn dat hij op kan staan. Naast het beantwoorden van het dilemma mag je ook een nieuwe bedenken voor de volgende 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 10 oktober 2022 Delen Geplaatst: 10 oktober 2022 O ja dat is waar: Pieterpad lopen of de vierdaagse? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 oktober 2022 Delen Geplaatst: 11 oktober 2022 Pieterpad. Vierdaagse heb ik echt niets mee. Vingers als tenen of tenen als vingers hebben? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 11 oktober 2022 Delen Geplaatst: 11 oktober 2022 Vingers als tenen. Tenen als vingers dan kun je bijna je boodschappen niet dragen. Parachutespringen of bungeejumpen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 12 oktober 2022 Delen Geplaatst: 12 oktober 2022 Parachutespringen! Staat op m'n bucketlist! Kerst of oud en nieuw? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 12 oktober 2022 Delen Geplaatst: 12 oktober 2022 Kerst. Ik ben gek van de winter en met oud en nieuw is de gezelligste tijd van het jaar weer voorbij. Heerlijk kerst! zomervakantie of wintervakantie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 13 oktober 2022 Delen Geplaatst: 13 oktober 2022 Zomervakantie! Trein of bus? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 oktober 2022 Delen Geplaatst: 13 oktober 2022 Trein want een bus stopt me te vaak. Ochtendkrant of een avondkrant Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 15 oktober 2022 Delen Geplaatst: 15 oktober 2022 Dat zou ik niet weten. Nouja, een ochtendkrant dan maar, gezellig bij het ontbijt 😂 Sparen of uitgeven Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 15 oktober 2022 Delen Geplaatst: 15 oktober 2022 (aangepast) Uitgeven 😍 Ik spaar wel, maar alleen zodat ik het dan later kan uitgeven 😅 Dilemma vergeten; Videoland of Netflix? 15 oktober 2022 aangepast door Miekmoek Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 17 oktober 2022 Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 Geen dilemma want ik doe aan beide niet. Friese staartklok of een comtoise? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 17 oktober 2022 Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 Friese staartklok 😄 geen idee wat het andere is. een paardje van Schleich Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 17 oktober 2022 Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 Voor zover ik weet zijn een comtoise en een Friese staartklok allebei slingerklokken. 1 uur geleden, Annasbeestenbende zei: Friese staartklok 😄 geen idee wat het andere is. een paardje van Schleich Is het een dilemma als in, wil je een paardje van Schleich of niet? Doe dan maar niet, geen idee wat ik ermee zou moeten. Schoenendoos of verhuisdoos? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 17 oktober 2022 Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 Verhuisdoos. Kun je veel in opbergen en zijn stevig. Een Friese klok is Hollands en een Comtoise is een Franse klok met een slinger. Een makreel of een paling? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 Makreel! Heerlijk 😊 Bol.com of Amazon? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 Bol.com. Nog een konijnenkoppel erbij of nog een ander huisdier erbij? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 19 oktober 2022 Delen Geplaatst: 19 oktober 2022 Ander huisdier; een hondje 😍 Poster of schilderij? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 19 oktober 2022 Delen Geplaatst: 19 oktober 2022 Een schilderij denk ik, dat is wel echter 😄 zitten of de stoel of op de bank Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 19 oktober 2022 Delen Geplaatst: 19 oktober 2022 Sowieso bank! Serie of film? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 19 oktober 2022 Delen Geplaatst: 19 oktober 2022 Film, al die cliffhangers bij een serie 😅 vaseline of labello Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 19 oktober 2022 Delen Geplaatst: 19 oktober 2022 Liever geen van beide, maar als ik moet kiezen dan vaseline. Jurk of rok? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 19 oktober 2022 Delen Geplaatst: 19 oktober 2022 Jurk! scones of crossaintjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 oktober 2022 Delen Geplaatst: 19 oktober 2022 Geen van beide eigenlijk. Doe maar een croissant als ik moet kiezen. Altijd twee uur te vroeg zijn, of altijd een uur te laat zijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten