Annasbeestenbende Geplaatst: 6 maart 2022 Delen Geplaatst: 6 maart 2022 Ik ken ze allebei niet echt 😅 het zijn allebei bandjes toch? Dan kan ik alsnog niet kiezen want ik houd niet van muziek, dus ik zou het echt niet weten 😅🙂 Een cavia of een hamster 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 6 maart 2022 Delen Geplaatst: 6 maart 2022 Ik zie dat ik een tijdje geleden in dit topic echt precies het zelfde dilemma heb achtergelaten 😂😂 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 6 maart 2022 Delen Geplaatst: 6 maart 2022 Doe mij maar een cavia pure chocolade of melk chocolade Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 6 maart 2022 Delen Geplaatst: 6 maart 2022 Melkchocolade 😋 geen douche in je badkamer of geen wc in je badkamer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 6 maart 2022 Delen Geplaatst: 6 maart 2022 Geen wc! Alleen badderen is aan mij niet besteed. Ik wil dan wel een aparte douche. Douchen in bad is een garantie voor valpartijen (weet ik uit eigen ervaring). New York of Londen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny_time Geplaatst: 17 maart 2022 Delen Geplaatst: 17 maart 2022 Londen! onbeperkt 4G of onbeperkt batterij? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miep2812 Geplaatst: 18 maart 2022 Delen Geplaatst: 18 maart 2022 Onbeperkt 4G Taart of ijs Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 18 maart 2022 Delen Geplaatst: 18 maart 2022 Ijs Limonade of thee ☕️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 30 mei 2022 Delen Geplaatst: 30 mei 2022 Thee, net iets gezonder en kan ik heerlijk van genieten. kleren of accessoires? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xevdb1994 Geplaatst: 30 mei 2022 Delen Geplaatst: 30 mei 2022 49 minuten geleden, Punky punk zei: Thee, net iets gezonder en kan ik heerlijk van genieten. kleren of accessoires? Kleren! Met alleen kleren kom je veel verder dan met alleen accessoires. Nostalgie: Videobanden of cassettebandjes? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 Op 30-5-2022 om 22:47, xevdb1994 zei: Kleren! Met alleen kleren kom je veel verder dan met alleen accessoires. Nostalgie: Videobanden of cassettebandjes? Cassettebandjes maar. Videobanden kan ik niet afspelen, cassettebandjes wel. Om in thema te blijven: CD of DVD? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 Ik gebruik beide niet meer. CD dan maar, die kan ik in ieder geval nog afspelen in mijn bus 😄 Altijd zomerhitte of altijd winterkou? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 3 minuten geleden, Evee zei: Ik gebruik beide niet meer. CD dan maar, die kan ik in ieder geval nog afspelen in mijn bus 😄 Altijd zomerhitte of altijd winterkou? Winterkou. Met sneeuw erbij graag 😄 Elke dag konijnenvoer eten (naast je normale eten) of nooit meer iets lekkers eten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 Ik eet wel konijnenvoer dan, als snack ofzo 😄 Altijd met een hanekam rondlopen of helemaal geen haar hebben (dus ook geen wimpers, wenkbrouwen enz)? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 18 juni 2022 Delen Geplaatst: 18 juni 2022 (aangepast) Helemaal geen haar dan maar. Hoef ik het ook niet meer te kammen en dat is wel een voordeel, ik hou niet van haren kammen. En hoef ik ook nooit meer te harsen en zo. En met warm weer lijkt het me ook wel lekker, al hou ik natuurlijk liever mijn haar zoals het is. Dan plak ik wel nepwimpers op of zo, denk ik. Waar dienen wimpers etc. eigenlijk voor? Je ogen beschermen tegen vuiltjes etc? Wacht, ik stel mijn mening bij. Ik kies een hanekam en scheer hem af. Dan kan ik mijn wimpers houden 😄 Even ontopic: Een skinny of een peruvian cavia? Skinny cavia: Peruvian cavia: 18 juni 2022 aangepast door Lollie De peruvian foto werkte niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 30 augustus 2022 Delen Geplaatst: 30 augustus 2022 Peruvian Een houten ren of een aluminium ren? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 31 augustus 2022 Delen Geplaatst: 31 augustus 2022 Oei moeilijk! Hout vind ik wel mooier en is ook minder duur geloof ik. Maar aluminium is hartstikke praktisch! Ik denk aluminium. een trui of een shirt met een vest Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 31 augustus 2022 Delen Geplaatst: 31 augustus 2022 Shirt met vest. Ik heb last van opvliegers, en dan kan ik tenminste makkelijk het vest uit doen als ik het te warm heb. Zo een lastig dilemma is dat toch niet? Atlijd op sokken met slippers lopen of altijd op sokken met sandalen lopen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 16 september 2022 Delen Geplaatst: 16 september 2022 Sokken met sandalen, ik kan echt niet met slippers overweg. Die trekken zichzelf uit 😅 Een uil of een adelaar? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 september 2022 Delen Geplaatst: 19 september 2022 Als huisdier? Of ben ik een uil of adelaar? Ik ga voor de uil. Jouw eigen konijn redden en twee onbekende konijnen dood laten gaan of twee onbekende konijnen redden, maar dan gaat jouw eigen konijn dood. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 Op 19-9-2022 om 10:22, Evee zei: Als huisdier? Of ben ik een uil of adelaar? Ik ga voor de uil. Jouw eigen konijn redden en twee onbekende konijnen dood laten gaan of twee onbekende konijnen redden, maar dan gaat jouw eigen konijn dood. Mijn eigen konijn dood, ik heb namelijk geen konijn. Dus gaat er dan gelukkig geen enkel konijn dood 😅 Zangles of dansles? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 22 september 2022 Delen Geplaatst: 22 september 2022 Op 19-9-2022 om 10:22, Evee zei: Jouw eigen konijn redden en twee onbekende konijnen dood laten gaan of twee onbekende konijnen redden, maar dan gaat jouw eigen konijn dood. Hoe kom je op het idee. Ik moest er wel om lachen. Om het idee dus. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 22 september 2022 Delen Geplaatst: 22 september 2022 Zangles. ik heb niets met dansen. Een doorloper of een kruiswoordpuzzel? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 26 september 2022 Delen Geplaatst: 26 september 2022 Op 23-9-2022 om 01:00, To van de Veluwe zei: Zangles. ik heb niets met dansen. Een doorloper of een kruiswoordpuzzel? Kruiswoordpuzzel. Hangoor konijn of konijn met "gewone" oren? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 27 september 2022 Delen Geplaatst: 27 september 2022 Hangoorkonijn. Ik heb die zelf niet maar het is altijd zo aandoenlijk. Staande oren zijn gezonder omdat het natuurlijker is. Winter of zomer? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten