Rudij Geplaatst: 1 mei 2021 Delen Geplaatst: 1 mei 2021 Klein huis en dan heel veel uitbouwen en groter maken je koopt geen groter huis je betaalt zodat je huis groter word Op de zuidpool wonen Of Op de noordpool wonen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 1 mei 2021 Delen Geplaatst: 1 mei 2021 Zuidpool, ik heb liever pinguins dan ijsberen in mijn achtertuin Liever alleen nog maar series en films kunnen kijken die je al gezien hebt of Nooit meer series en films kunnen kijken die je al een keer gezien hebt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 1 mei 2021 Delen Geplaatst: 1 mei 2021 Nooit meer series en films kijken die je al een keer gezien hebt. Ik onthou toch alles. 😂 In een prachtig huis wonen (je droomhuis) maar geen mooie omgeving hebben OF In een lelijk huis wonen maar een prachtige omgeving hebben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 3 mei 2021 Delen Geplaatst: 3 mei 2021 In een lelijk huis met een mooie omgeving. Ga ik direct meer naar buiten! Elke keer als je een konijn ziet moet je hem/haar aanraken OF altijd een liedje zingen tijdens het verzorgen van je dieren Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TurboEnTwinkie Geplaatst: 4 mei 2021 Delen Geplaatst: 4 mei 2021 Een leeuwentemmer 1 konijn met een heel groot verblijf of 2 konijnen met een heel klein verblijf 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 21 mei 2021 Delen Geplaatst: 21 mei 2021 Daar kan en wil ik echt niet op antwoorden. Kleuren met stiften OF Kleuren met kleurpotloden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 21 mei 2021 Delen Geplaatst: 21 mei 2021 Kleurpotloden, stiften drukken altijd zo door vind ik Lekker old school: tetris op een gameboy of snake op een nokia? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 3 juni 2021 Delen Geplaatst: 3 juni 2021 Snake op een nokia. Een droomhuis OF Een droomtuin Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 4 juni 2021 Delen Geplaatst: 4 juni 2021 Haha dat was bij ons in werkelijkheid een dilemma. Wij hebben gekozen voor een droomhuis met droomtuin, maar allebei wat minder vierkante meters dan we eigenlijk wilden. Omdat bij die grote droomtuin vaak een gedateerd huis stond en bij het droomhuis een tuin die niet vrij gelegen/ groen was. Telt dat ook als compromis? 😉 Om in de stijl van de woningen te blijven: je droomhuis met torenhoge maandlasten waardoor je krap bij kas zit of veel geld overhouden in de maand, maar in een verpaupert huisje wonen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 4 juni 2021 Delen Geplaatst: 4 juni 2021 Ik kies voor het verpauperde huisje 😄 Want dat is wat wij gedaan hebben. Goedkoop een klushuis gekocht, en elke keer sparen en verbouwen. Werkt prima (als je niet te veel uitstapjes naar de zuidpool maakt tussendoor hahaha). Inmiddels is het huisje en tuin toch al aardig naar ons zin aan het worden. Altijd stinkende zweetvoeten of Altijd stinkende zweetoksels Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 4 juni 2021 Delen Geplaatst: 4 juni 2021 Altijd stinkende zweetvoeten. Dag in, dag uit op scherm OF Nooit meer op scherm, ook niet voor zakelijke dingen, en dus ook niet voor BB Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny_time Geplaatst: 16 juni 2021 Delen Geplaatst: 16 juni 2021 Nooit meer op scherm, ik krijg anders echt knallende koppijn Elke week uit logeren of nooit meer logeren Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 17 juni 2021 Delen Geplaatst: 17 juni 2021 Nooit meer logeren. Ik heb sowieso een hekel aan logeren, dus dit is het beste dilemma ooit! elke week je woonkamer helemaal veranderen OF nooit meer iets aan je woonkamer veranderen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 23 juni 2021 Delen Geplaatst: 23 juni 2021 Nooit meer iets aan mijn woonkamer veranderen. Buiten poetsen, mag dat wel? Een volledig nieuwe uitrusting voor je favoriete hobby OF Verschillende nieuwe dingen voor de konijnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 28 juni 2021 Delen Geplaatst: 28 juni 2021 Ik heb net een nieuwe uitrusting voor mijn favoriete hobby (paarden) dus ik ga voor nieuwe dingen voor de konijntjes! Hond OF kat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 29 juni 2021 Delen Geplaatst: 29 juni 2021 Hond, ik haat katten. Wat spreekt je meer aan: ram of voedster? (hoe ze zijn, hoe ze er uit zien etc) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 juni 2021 Delen Geplaatst: 30 juni 2021 Lastig! Ik vind de bouw van rammen meestal mooier dan van voedsters, ik vind dat robuuste mooier dan het smalle. Maar van karakter vind ik het pit dat voedsters hebben juist weer leuker. Rammen zijn wat gematigder van karakter meestal. Maar met koppeltjes heb je dus het voordeel van beide, en juist met die verschillen in gedrag ook een mooie band en communicatie onderling, het ingespeeld zijn op elkaars gedrag vind ik erg leuk aan konijnen hebben. Als ik echt moet kiezen... dan ga ik toch voor ram. Altijd in volledig oranje kleding lopen of altijd een diadeem met konijnenoren op je hoofd hebben Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 16 juli 2021 Delen Geplaatst: 16 juli 2021 Altijd een diadeem met konijnenoren op je hoofd hebben. Het zou een raar gezicht zijn, altijd in oranje kleren rondlopen als je van België bent. Alhoewel, altijd twee konijnenoren ophebben is ook een raar gezicht.' Een vader OF Een moeder Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 24 oktober 2021 Delen Geplaatst: 24 oktober 2021 Ik kan niet kiezen 🙂 ik kan ze allebei niet missen iedereen is ongelukkig behalve jij OF Iedereen is gelukkig behalve jij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rudij Geplaatst: 29 november 2021 Delen Geplaatst: 29 november 2021 Iedereen is gelukkig behalve jij Ik gun het de anderen Een zelftest doen Of Een normale test doen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 30 november 2021 Delen Geplaatst: 30 november 2021 Is helemaal geen test ook een optie? Ik haat testen! Nouja, dan maar een zelftest, dan heb je in ieder geval nog controle over dat stokje. paarden OF konijnen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 december 2021 Delen Geplaatst: 1 december 2021 Konijnen 😄 Een slechte gezondheid hebben, maar veel geld. of Een goede gezondheid hebben, maar altijd geld tekort. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Etje Geplaatst: 4 december 2021 Delen Geplaatst: 4 december 2021 Een goeie gezondheid, van wat heb je aan een geld als je gezondheid heel slecht is? Nooit meer eten koken of Nooit meer eten bestellen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 4 december 2021 Delen Geplaatst: 4 december 2021 nooit meer eten bestellen chocola of marsepein Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rudij Geplaatst: 5 december 2021 Delen Geplaatst: 5 december 2021 Chocola dat vind ik lekkerder In een achtbaan gaan (80 km per uur en over de kop) Of In een zweefmolen gaan (15 km per uur) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten