Ga naar inhoud

Dilemma's

Babbeltje en Knabbeltje08

Aanbevolen berichten

Doe dan de tweede optie maar, hoewel ik dan wel voor huisdieren zou gaan die wat minder ruimte en zorg kosten, misschien een aquarium waar ik elke keer een visje voor koop ofzo 😅 Zo vaak sneeuwt het gelukkig ook niet.

Je hebt altijd jeuk

of 

Je hebt altijd pijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe dan maar nooit meer uitslapen, als je elke dag om 8 uur naar bed gaat wordt je sowieso al de volgende dag voor 6 uur wakker.

Wordt je liever verplaatst naar de laatste serie die je hebt gekeken of naar het laatste boek dat je hebt gelezen? Waar kom je terecht?

aangepast door happy211
Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste serie die ik gekeken heb ging over de 2e wereldoorlog, dan ga ik dus liever naar het laatste boek dat ik gelezen heb. Dan beland ik in een fantasy wereld, het hof van mist en woede. 

Een penthouse in een wereldstad hebben

of 

een klein boerderijtje in niemandsland, met geen enkele voorziening in de buurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 3 weken later...

Nieuwe dieren!

Dat gaat in de toekomst namelijk ook wel gebeuren (en eigenlijk heb ik dat al gedaan door uit Nederland te vertrekken en mijn kippen en pony's achter te laten).

Winny gaat ook niet de rest van haar leven bij ons blijven, alleen zo lang het kan.

Nooit meer in de zon kunnen zonder keihard te verbranden

of

Nooit meer naar buiten zonder nat te worden van de regen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 5 weken later...

Nooit meer ijsjes in de zomer. Ik hou van ijs, maar mijn buik niet zo, helaas.

Koffie en thee kan ik toch niet missen 😂

Altijd neon-kleur kleding moeten dragen (fel groen, oranje, geel of roze 🤪)

of

Altijd een neon-kleur pruik op moeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die vind ik heel makkelijk! Elke dag verplicht 3 uur je favoriete sport doen. Ik hou enorm veel van dansen, turnen en paardrijden! Daar kan ik zo van genieten.

Nooit meer dierenspullen kopen, buiten de dingen die je echt nodig hebt. (voer, hooi (voor de konijnen en knaagdieren), een leiband (voor de hond),...)

Of

Nooit meer spulletjes voor jezelf kopen, voor het plezier. Dus ook alleen als het broodnodig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .