Evee Geplaatst: 31 januari 2021 Delen Geplaatst: 31 januari 2021 Doe dan de tweede optie maar, hoewel ik dan wel voor huisdieren zou gaan die wat minder ruimte en zorg kosten, misschien een aquarium waar ik elke keer een visje voor koop ofzo 😅 Zo vaak sneeuwt het gelukkig ook niet. Je hebt altijd jeuk of Je hebt altijd pijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rudij Geplaatst: 1 februari 2021 Delen Geplaatst: 1 februari 2021 Altijd jeuk als het niet te erg jeuk is Je droombaan hebben en je wordt slecht betaald Of De baan hebben waar je goed voor wordt betaald maar heel stom vind Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 1 februari 2021 Delen Geplaatst: 1 februari 2021 Doe maar de droombaan dan, dan heb ik in ieder geval nog een beetje plezier in mijn leven. Je mag nooit meer uitslapen OF je mag nooit meer opblijven (i.e. je moet elke avond om 20 uur naar bed). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 1 februari 2021 Delen Geplaatst: 1 februari 2021 (aangepast) Doe dan maar nooit meer uitslapen, als je elke dag om 8 uur naar bed gaat wordt je sowieso al de volgende dag voor 6 uur wakker. Wordt je liever verplaatst naar de laatste serie die je hebt gekeken of naar het laatste boek dat je hebt gelezen? Waar kom je terecht? 1 februari 2021 aangepast door happy211 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 februari 2021 Delen Geplaatst: 1 februari 2021 De laatste serie die ik gekeken heb ging over de 2e wereldoorlog, dan ga ik dus liever naar het laatste boek dat ik gelezen heb. Dan beland ik in een fantasy wereld, het hof van mist en woede. Een penthouse in een wereldstad hebben of een klein boerderijtje in niemandsland, met geen enkele voorziening in de buurt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 4 februari 2021 Delen Geplaatst: 4 februari 2021 Pffffoeh, die vind ik lastig. Een klein boerderijtje vind ik wel heel gaaf, maar voorzieningen in de buurt vind ik ook wel fijn. Doe het penthouse maar. Als ik het zat ben, verhuis is daarna we naar het boerderijtje. 🙂 20 km hardlopen OF 20 km zwemmen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rosinda Geplaatst: 5 februari 2021 Delen Geplaatst: 5 februari 2021 Ligt er wel aan of je tussenstops mag maken haha! Maar denk wel 20 km hardlopen, al kan ik dat niet aan 1 stuk door denk ik Elke keer als je lacht moet je naar de wc om te plassen OF elke keer als je moet huilen, moet je ook spugen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 16 februari 2021 Delen Geplaatst: 16 februari 2021 Spuugen van het huilen dan maar. Nooit meer ijs eten Of Nooit meer chocolade eten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 16 februari 2021 Delen Geplaatst: 16 februari 2021 Nooit meer ijs eten, want dat andere is voor mij echt geen optie Heb je liever een telefoon met een gebarsten scherm of een waarvan de batterij maar 1 dag meegaat? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 9 maart 2021 Delen Geplaatst: 9 maart 2021 Een met een gebarsten scherm want dat heb ik toch al, haha 😆 je houdt al je eigen dieren maar je kan ze maar net onderhouden (geen extra’s ) OF je neemt nieuwe dieren en je hebt meer dan genoeg geld om voor ze te zorgen (wel extra’s) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 9 maart 2021 Delen Geplaatst: 9 maart 2021 Nieuwe dieren! Dat gaat in de toekomst namelijk ook wel gebeuren (en eigenlijk heb ik dat al gedaan door uit Nederland te vertrekken en mijn kippen en pony's achter te laten). Winny gaat ook niet de rest van haar leven bij ons blijven, alleen zo lang het kan. Nooit meer in de zon kunnen zonder keihard te verbranden of Nooit meer naar buiten zonder nat te worden van de regen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 8 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2021 Nooit meer naar buiten kunnen zonder nat te worden vd regen Rijk en beroemd Of Rijk en onbekend? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 8 april 2021 Delen Geplaatst: 8 april 2021 Euhm, moeilijk. Doe dan maar Rijk en beroemd. Altijd te kou hebben OF Altijd te warm hebben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 april 2021 Delen Geplaatst: 14 april 2021 Altijd te koud, als ik het te warm heb wordt ik zo lamlendig nooit meer ijsjes in de zomer OF nooit meer warme drankjes in de winter ❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 april 2021 Delen Geplaatst: 14 april 2021 Nooit meer ijsjes in de zomer. Ik hou van ijs, maar mijn buik niet zo, helaas. Koffie en thee kan ik toch niet missen 😂 Altijd neon-kleur kleding moeten dragen (fel groen, oranje, geel of roze 🤪) of Altijd een neon-kleur pruik op moeten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 14 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2021 Altijd Neon kleur kleding 😁 De basisschool overdoen Of Je altijd douchen met jus Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Etje Geplaatst: 15 april 2021 Delen Geplaatst: 15 april 2021 ahhhh ik vind school verschrikkelijk maar douchen met jus dat is wel heel vies. wacht.. ik douch dan altijd met jus want dan ga ik alleen maar in bad 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rudij Geplaatst: 21 april 2021 Delen Geplaatst: 21 april 2021 Op 15-4-2021 at 20:35 zei Etje: ahhhh ik vind school verschrikkelijk maar douchen met jus dat is wel heel vies. wacht.. ik douch dan altijd met jus want dan ga ik alleen maar in bad Dilemma mist. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Etje Geplaatst: 21 april 2021 Delen Geplaatst: 21 april 2021 Oopsie Altijd binnen in een huis van 30 vierkante meter of altijd 9 uur per dag buiten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rudij Geplaatst: 21 april 2021 Delen Geplaatst: 21 april 2021 Is lastig... 9 uur per dag buiten denk ik dan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rudij Geplaatst: 21 april 2021 Delen Geplaatst: 21 april 2021 Elke dag verplicht 3 uur je favoriete sport doen Of Nooit je favoriete sport doen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 22 april 2021 Delen Geplaatst: 22 april 2021 Die vind ik heel makkelijk! Elke dag verplicht 3 uur je favoriete sport doen. Ik hou enorm veel van dansen, turnen en paardrijden! Daar kan ik zo van genieten. Nooit meer dierenspullen kopen, buiten de dingen die je echt nodig hebt. (voer, hooi (voor de konijnen en knaagdieren), een leiband (voor de hond),...) Of Nooit meer spulletjes voor jezelf kopen, voor het plezier. Dus ook alleen als het broodnodig is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 29 april 2021 Delen Geplaatst: 29 april 2021 Nou, opeens komt er weer eens een goed dilemma naar boven. Nooit meer konijnen houden maar wel alle andere diersoorten OF Nooit meer andere diersoorten houden maar wel konijnen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Etje Geplaatst: 29 april 2021 Delen Geplaatst: 29 april 2021 ahhhhh wat moet ik hierop antwoorden???? dan kies ik voor nooit meer andere diersoorten maar wel konijnen nooit meer fietsen of nooit meer met de auto Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 29 april 2021 Delen Geplaatst: 29 april 2021 nooit meer fietsen, daar heb ik toch al een hekel aan. liever een heel groot huis, met alles erop en eraan (konijnenvilla etc) maar buiten dat niet zoveel geld hebben, of een klein huis, maar wel veel geld maar dan mag je daarvan geen groter huis kopen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten