Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 25 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2021 Ik kies dan toch voor een levende kanonskogel😅vliegen is best leuk 😛 want leeuwen...😟😆 Je moet 2 jaar binnen in je eigen huis blijven (ook niet in de tuin!!) OF Je mag nooit meer zitten (liggen mag wel) 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 25 januari 2021 Delen Geplaatst: 25 januari 2021 Haha wat een keuze.... ehh nooit meer zitten. Als ik wel mag staan en liggen, denk ik dat ik dat wel overleef, hoewel het op visites wel wat ongemakkelijk is, maar die zijn er door de corona toch niet meer, daarna schaffen we ze wel af, dan doen we gewoon liggende lounge party's of sta-tafel feestjes. Nooit meer smaak hebben (als in nooit meer eten of drinken proeven) of je eten is altijd enorm zout 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 25 januari 2021 Delen Geplaatst: 25 januari 2021 Dan ga ik voor geen smaak hebben. Enorm zout krijg ik al een hartaanval van als ik eraan denk 😅 Zelf boodschappen doen Of Boodschappen laten bezorgen, maar wel fors meer betalen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 25 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2021 Zelf boodschappen doen vindt ik zelf fijner 😃 Je hebt een kalkoenlel OF Je mag je alleen maar wassen met koud knakworstensap 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 januari 2021 Delen Geplaatst: 26 januari 2021 Hahaha nou de kalkoenlel dan maar. Dan draag ik er wel een sjaal voor 😂 Ik gruwel echt bij het idee van koud knakworstensap 😆 Altijd in een roze balletpakje met tutu moeten lopen of nooit meer schoenen aan kunnen (ook geen slippers, pantoffels enz) 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 26 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2021 Nooit meer schoenen aan Een roze balletpakje! O griezel😅😅 Als je loopt, beweegt je hoofd als een duif OF Je moet elke dag iets van de grond eten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 26 januari 2021 Delen Geplaatst: 26 januari 2021 Doe die duif maar. 😆 Nooit meer douchen met zeep, shampoo, etc., alleen water OF nooit meer buitenshuis komen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 26 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2021 Nooit meer douchen met zeep, (...) water kies ik dan maar 😃😃 Als het regent moet je heel hard huilen (ook als je buiten bent) OF Als je een hond ziet moet je hem een kwartier op je knieën achtervolgen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 januari 2021 Delen Geplaatst: 26 januari 2021 Ik huil wel van regen. Het regent minder vaak dan dat ik een hond zie 😉 Altijd als je loopt waggelen als een pinguin Of Altijd moeten huppen als een kangoeroe Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 26 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2021 Waggelen is misschien nog iets minder beschamend 😂 Elke maandag gaat er een confettikanon af in je huis OF Als je hardop lacht, krijg je een stroomschok Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 26 januari 2021 Delen Geplaatst: 26 januari 2021 Doe maar een confettikanon. Stofzuigen moet ik met twee binnenkatten toch al. 😬 Je mag een maand lang geen geld uitgeven, ook niet aan eten/drinken OF je moet een maand lang je mond houden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 26 januari 2021 Delen Geplaatst: 26 januari 2021 Een maand lang geen geld uitgeven. Ik heb eigenlijk wel genoeg in huis om te overleven hahaha. Een winter lang sneeuw Of Een winter lang regen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 27 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2021 Een winter lang sneeuw lijkt me toch iets minder troosteloos 😃 Je moet elke dag door een sprinkhanenplaag naar je werk/school/studie OF Er loopt altijd een oud vrouwtje met een rollator voor je Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 januari 2021 Delen Geplaatst: 27 januari 2021 Dan liever het oude vrouwtje. Nooit meer snoepen of Nooit meer konijnen houden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 27 januari 2021 Delen Geplaatst: 27 januari 2021 Nooit meer snoepen, makkelijk. 😄 Je mag nooit meer de auto gebruiken OF je moet álles met de auto doen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 januari 2021 Delen Geplaatst: 27 januari 2021 Waar ik woon kun je niet zonder auto. Dus dan maar alles met auto. 100 honden in je huis of 100 katten in je huis Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 27 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2021 Ik hou niet echt van katten,maar elke dag 100 honden uitlaten? 🥵 doe maar de 2e dan! Als je niest, verander je van geslacht OF Je hebt de woordenschat van een kleuter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rudij Geplaatst: 27 januari 2021 Delen Geplaatst: 27 januari 2021 Die als je niest dat andere is iets te beschamend Je bent elke dag jarig Of Je bent nooit jarig Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 27 januari 2021 Delen Geplaatst: 27 januari 2021 Ehh, word ik dan ook elke dag een jaar ouder? Want dat vind ik wel heel snel gaan. Ehhh, doe dan maar nooit, dan vier ik het stiekem. Je moet doordeweeks elke dag van 8 tot 20 uur werken OF je moet elke week van 8 tot 15 uur werken, maar ook in het weekend. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 28 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2021 Ik denk dan maar 8 tot 15 u werken 😊 want dan heb je sowiso de hele week nog even tijd om te relaxen. Want elke dag zo laat thuis zijn lijkt me niks... Je hebt elke dag maar 10 minuten om te eten-dus avondeten, middageten en ochtendeten moeten bij elkaar 10 min. duren. OF Je moet graffiti op de Nachtwacht spuiten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rudij Geplaatst: 29 januari 2021 Delen Geplaatst: 29 januari 2021 Ik doe dan maar de eerste want anders heb ik een torenhoge boete of zoiets al ben ik niet echt een snelle eter... Een slechtlopend uitlaat bedrijf hebben Of Een slechtlopend dierentuintje hebben Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 29 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2021 Als het toch allebei slechtlopend is...dan liever een dierentuin😃 Je moet elke dag een broodje vasaline eten OF Je krijgt de slappe lach als je slecht nieuws hoort Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 29 januari 2021 Delen Geplaatst: 29 januari 2021 Doe dan maar de slappe lach bij slecht nieuws. Je kan alleen nog maar russisch praten of je moet elk woord achterstevoren uitspreken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 30 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2021 Ik denk elk woord achterstevoren uitspreken.... Er lekt altijd een pakje Fristi uit je tas OF Je hebt altijd een melksnor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rudij Geplaatst: 31 januari 2021 Delen Geplaatst: 31 januari 2021 (aangepast) Dat lekkende fristi er kan altijd een plastic zakje om worden gedaan Geen huisdieren hebben Of Elke keer als het sneeuwt moet je een huisdier kopen 31 januari 2021 aangepast door Rudij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten