Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 22 januari 2021 Delen Geplaatst: 22 januari 2021 Dit is een vragenspel waar je allemaal dilemma's hebt... als jij 1 vraag hebt beantwoord moet jij er weer 1 verzinnen! Ik begin met: Je woont op de 1e verdieping van een flat zonder lift OF Je moet de basisschool overdoen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 22 januari 2021 Delen Geplaatst: 22 januari 2021 Je woont op de eerste 1ste verdieping van een flat zonder lift. Is het niet laatste verdieping, anders is het niet zo erg toch? Altijd gratis reizen OF een ruimtereis maken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 22 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2021 1 uur geleden zei Punky punk: Je woont op de eerste 1ste verdieping van een flat zonder lift. Is het niet laatste verdieping, anders is het niet zo erg toch? Altijd gratis reizen OF een ruimtereis maken Oeps, die "1e verdieping" was een foutje 🤭 ik bedoelde de hoogste etage... 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 22 januari 2021 Delen Geplaatst: 22 januari 2021 3 uur geleden zei Punky punk: Altijd gratis reizen OF een ruimtereis maken Altijd gratis reizen, dan kan ik weer lekker met de trein. Pak nu helaas toch vaak de auto, omdat de trein gewoon veel duurder is. Nooit meer chocola eten of nooit meer alcohol drinken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 22 januari 2021 Delen Geplaatst: 22 januari 2021 Nooit meer alcohol drinken. Daar ben ik toch al geen fan van en dat kost je hier echt bakken met geld. Chocola is ook duur, dus daar bezuinig ik ook wel op, maar kan ik toch niet helemaal zonder 😉 Fietsen of lopen? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 22 januari 2021 Delen Geplaatst: 22 januari 2021 Sowieso fietsen! Katten of honden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rudij Geplaatst: 23 januari 2021 Delen Geplaatst: 23 januari 2021 Honden Verlamd of altijd gebroken benen en armen hebben Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 23 januari 2021 Delen Geplaatst: 23 januari 2021 Hmmm, moeilijk. Ik hoop natuurlijk dat ik ze allebei niet ga krijgen. Ik hoop dat voor iedereen hier! Dan kies ik toch voor verlamd. Koffie of thee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 23 januari 2021 Delen Geplaatst: 23 januari 2021 (aangepast) Thee, ik haal mjn 2L vocht per dag voor 80% door thee 😅 Je moet het hele jaar door foute kersttruien dragen of het hele jaar door een ANWB afritsbroek. 23 januari 2021 aangepast door happy211 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 23 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2021 Ahh die is egt heel lastig 😁😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 23 januari 2021 Delen Geplaatst: 23 januari 2021 Dan neem ik hem, absoluut de afritsbroek!!!! Ik ben een echt natuur-avontuur mens, dus ik heb die dingen oprecht gewoon nodig. In de ochtend in avond heb je een lange broek nodig, maar overdag is een korte broek wel fijn. Dus dan is zo'n afritsbroek perfect! Een haardvuur of vloerverwarming. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 23 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2021 Uiteraad haardvuur 😃 kan je zo heerlijk voor staan als je van buiten (als het koud is) komt... Wij hebben ook geen vloerverwarming, ik zeg maar zo, daar heb je pantoffels voor😜 Patat of pizza Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 23 januari 2021 Delen Geplaatst: 23 januari 2021 Pizza, maar dan wel zelfgemaakt of van een goede Italiaan. Een zoon of dochter. (Flauw he). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rudij Geplaatst: 23 januari 2021 Delen Geplaatst: 23 januari 2021 Een zoon al zou het wel voor problemen zorgen ik ben nog maar 11 50 koeien of 1 olifant Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 23 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2021 (aangepast) Ik zou 50 koeien doen... Want een olifant 😃die is wel heel groot!! Die kan je ook mogelijk kwijt-koeien kan je wat makkelijker kwijt 😂 Je zweet olijfolie OF Al je eten is te pittig 23 januari 2021 aangepast door Babbeltje en Knabbeltje08 Was iets vergeten 😃 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 23 januari 2021 Delen Geplaatst: 23 januari 2021 100% olijfolie zweten! Ik vind pittig eten echt niet lekker. winter of zomer? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 23 januari 2021 Delen Geplaatst: 23 januari 2021 Zomer, al vind ik de echte winters ook heel fijn en houd ik in de zomer niet van die hele hete dagen. Maar ik ben wel fan van dat je dan veel uit eigen tuin kunt oogsten, dat kan ik de winter niet zo. Doorstuderen of gaan werken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 23 januari 2021 Delen Geplaatst: 23 januari 2021 Doorstuderen! Elke dag je lievelingsmaaltijd eten, of nooit meer je lievelingsmaaltijd eten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 23 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2021 Sowiso nooit meer je lievelingsmaaltijd eten! Je hele leven Lasagne eten... 😂 lijkt me echt geen pretje 🤭 Als de zon onder is, moet je een zonnebril op OF Je bent heel bang voor je eigen schaduw Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 23 januari 2021 Delen Geplaatst: 23 januari 2021 Als de zon onder is, moet je een zonnebril op een mooie slaapkamer of een mooie woonkamer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
buunyhorse2.0 Geplaatst: 23 januari 2021 Delen Geplaatst: 23 januari 2021 3 uur geleden zei Punky punk: Als de zon onder is, moet je een zonnebril op een mooie slaapkamer of een mooie woonkamer Een mooie slaapkamer wat mn konijn knaagt aan mn behang Water of limonade Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rudij Geplaatst: 24 januari 2021 Delen Geplaatst: 24 januari 2021 Limonade 2 tamme ratten of 1 hond Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 januari 2021 Delen Geplaatst: 24 januari 2021 1 hond 1 eend in het formaat van een paard, of 100 paarden in het formaat van een eend? 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 24 januari 2021 Delen Geplaatst: 24 januari 2021 1 een in het formaat vaan een paard! altijd gezond of altijd ongezond eten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rudij Geplaatst: 24 januari 2021 Delen Geplaatst: 24 januari 2021 Altijd gezond Een levende kanonskogel zijn of een leeuwentemmer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten