Ga naar inhoud

Dilemma's ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ

Aanbevolen berichten

• Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Een leeuwentemmer ย  1 konijn met een heel groot verblijf of 2 konijnen met een heel klein verblijfย 

Oeps, die "1e verdieping" was een foutje ๐Ÿคญ ik bedoelde de hoogste etage...

Nooit meer alcohol drinken. Daar ben ik toch al geen fan van en dat kost je hier echt bakken met geld. Chocola is ook duur, dus daar bezuinig ik ook wel op, maar kan ik toch niet helemaal zonder

Haha wat een keuze.... ehh nooit meer zitten. Als ik wel mag staan en liggen, denk ik dat ik dat wel overleef, hoewel het op visites wel wat ongemakkelijk is, maar die zijn er door de corona toch niet meer, daarna schaffen we ze wel af, dan doen we gewoon liggende lounge party's of sta-tafel feestjes.

ย 

Nooit meer smaak hebben (als in nooit meer eten of drinken proeven)ย 

ofย 

je eten is altijd enorm zout

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Hahaha nou de kalkoenlel dan maar. Dan draag ik er wel een sjaal voor ๐Ÿ˜‚ Ik gruwel echt bij het idee van koud knakworstensap ๐Ÿ˜†

ย 

ย 

ย 

Altijd in een roze balletpakje met tutu moeten lopen

of

nooit meer schoenen aan kunnen (ook geen slippers, pantoffels enz)

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik huil wel van regen. Het regent minder vaak dan dat ik een hond zie ๐Ÿ˜‰

ย 

Altijd als je loopt waggelen als een pinguin

Ofย 

Altijd moeten huppen als een kangoeroeย 

ย 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ehh, word ik dan ook elke dag een jaar ouder? Want dat vind ik wel heel snel gaan. Ehhh, doe dan maar nooit, dan vier ik het stiekem.

ย 

Je moet doordeweeks elke dag van 8 tot 20 uur werken OF je moet elke week van 8 tot 15 uur werken, maar ook in het weekend.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk dan maar 8 tot 15 u werken ๐Ÿ˜Š want dan heb je sowiso de hele week nog even tijd om te relaxen. Want elke dag zo laat thuis zijn lijkt me niks...

ย 

Je hebt elke dag maar 10 minuten om te eten-dus avondeten, middageten en ochtendeten moeten bij elkaar 10 min. duren.

OF

Je moet graffiti op de Nachtwacht spuitenย ย 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik doe dan maar de eerste want anders heb ik een torenhoge boete of zoiets al ben ik niet echt een snelle eter...

ย 

Een slechtlopend uitlaat bedrijf hebben

Of

Een slechtlopend dierentuintje hebben

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat lekkende fristi er kan altijd een plastic zakje om worden gedaan

ย 

Geen huisdieren hebben

Of

Elke keer als het sneeuwt moet je een huisdier kopen

aangepast door Rudij
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .