Ga naar inhoud

Dilemma's πŸ˜ƒπŸ˜ƒ

Aanbevolen berichten

• Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Oeps, die "1e verdieping" was een foutje 🀭 ik bedoelde de hoogste etage...

Nooit meer alcohol drinken. Daar ben ik toch al geen fan van en dat kost je hier echt bakken met geld. Chocola is ook duur, dus daar bezuinig ik ook wel op, maar kan ik toch niet helemaal zonder

Thee, ik haal mjn 2L vocht per dag voor 80% door thee πŸ˜… Β  Je moet het hele jaar door foute kersttruien dragen of het hele jaar door een ANWB afritsbroek.

3 uur geleden zei Punky punk:

Altijd gratis reizen

OF

een ruimtereis maken

Altijd gratis reizen, dan kan ik weer lekker met de trein. Pak nu helaas toch vaak de auto, omdat de trein gewoon veel duurder is.

Β 

Nooit meer chocola eten of nooit meer alcohol drinken?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nooit meer alcohol drinken. Daar ben ik toch al geen fan van en dat kost je hier echt bakken met geld.

Chocola is ook duur, dus daar bezuinig ik ook wel op, maar kan ik toch niet helemaal zonder πŸ˜‰

Β 

Fietsen of lopen?

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Dan neem ik hem, absoluut de afritsbroek!!!! Ik ben een echt natuur-avontuur mens, dus ik heb die dingen oprecht gewoon nodig. In de ochtend in avond heb je een lange broek nodig, maar overdag is een korte broek wel fijn. Dus dan is zo'n afritsbroek perfect!

Β 

Een haardvuur of vloerverwarming.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zomer, al vind ik de echte winters ook heel fijn en houd ik in de zomer niet van die hele hete dagen.

Maar ik ben wel fan van dat je dan veel uit eigen tuin kunt oogsten, dat kan ik de winter niet zo.

Β 

Doorstuderen of gaan werken?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .